Новини

    Річний звіт про діяльність закладу

     



     

    ЗВІТ

    директора закладу дошкільної освіти

    «Веселка» с. Зятківці

    Шевчук Оксани Іванівни

    перед колективом ЗДО,

    батьками та громадськістю

    про проведену роботу

    в 2018– 2019 навчальному році

    Заклад дошкільної освіти (далі ЗДО) «Веселка» знаходиться за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, с. Зятківці, вул. Соборна, 11/г.

    ЗДО розрахований на 40 місць.  Протягом 2018-2019  навчального року заклад відвідувало 39 дітей. При комплектуванні груп у закладі дошкільної освіти враховується кількість дітей та призначення вікових груп, їх нормативна наповнюваність, режим роботи закладу, наявність штатних одиниць для роботи з дітьми (педагогічний та обслуговуючий персонал).

    В цьому навчальному році було сформовано дві різновікові групи: група «Капітошка» - діти шостого та сьомого року життя (вихователь Дмитренко Т.Г., помічник вихователя Гончак О.А.), група «Дзвіночок» - діти четвертого та п’ятого року життя (вихователь Губар Н.В., помічник вихователя Губар С.В.). Прийом дітей до ЗДО здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх заміняють, свідоцтва про народження дитини, медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти, довідки дільничного педіатра  про епідеміологічне оточення.

    Протягом 2018-2019 навчального року до ЗДО прибуло 13 дітей. Наповнюваність груп залишається сталою (в середньому по 17-19 дітей в кожній групі). Режим роботи закладу:  9 годин (8.00 – 17.00),  вихідні дні – субота, неділя та святкові дні.

     ЗДО «Веселка» у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, Базовим компонентом дошкільної освіти, законами України  «Про охорону праці», «Про цивільний захист», «Про дорожній рух», та іншими нормативно-правовими документами, власним Статутом. Освітній процес здійснювався  за  Освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років  «Дитина».

    Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.        

            Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується директором.                                                                                                                    

    Протягом 2018-2019 навчального року освітній процес закладу був спрямований на вирішення проблеми, над якою працює навчальний заклад - це «Створення освітньо-виховного середовища дошкільного закладу гуманітарного напрямку» та головних річних завдань:  

     

    1.            Продовжувати працювати над трудовим вихованням як важливим засобом ранньої соціалізації дітей дошкільного віку, формування їх практичних умінь та навичок.

    2.            Продовжувати формувати у дітей передшкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду, виховувати соціально компетентного дошкільника.

    3.            Підвищувати  якість  ігрової діяльності в організації освітнього процесу в ЗДО.

    Основним акцентом в освітній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу: вихователі мали змогу самостійно обирати тему самоосвіти, інноваційну технологію, дітям були створені всі умови для розвитку здібностей через оновлення та створення ігрових осередків в усіх групах. Для оптимального рухового режиму є  ігровий майданчик, музично-спортивна зала.

     

    Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням: ігровими предметно-розвивальними осередками, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою, роздатковим, дидактичним матеріалом. У кімнатах дотримується температурний та санітарно-гігієнічний режими, виконуються правила безпеки життєдіяльності дітей.

          Територія ЗДО огороджена, має ігрові споруди, квітники, діляночку під городину.

    Інтер’єр приміщення  відповідає санітарно-гігієнічним та художньо-естетичним вимогам. Стіни коридору, приймальню закладу прикрашають вироби, зроблені вихователями та батьками вихованців, виставки дитячих робіт, тематичні куточки, національна символіка тощо.

           Просторий, світлий музично-спортивний зал обладнаний  для проведення музичних занять з дітьми, розваг та свят:  телевізор, який підключений до інтернету, програвачі під СD  диски, флешки, дитячі іграшкові музичні інструменти. Для фізкультурних занять: шведська стінка, гімнастичні лави,  баскетбольне кільце, гімнастичні палки,  спортивний мат, м’ячі різного призначення (для ігор, для метання, для фітнесу), обручі, скакалки, кеглі, кубики, бадмінтони, кільцекиди,  тунелі, куб та перекладина для стрибків, ребриста дошка для ходьби, драбина для лазіння  та інший спортивний інвентар.

    ЗДО  «Веселка» повністю укомплектований педагогічними кадрами:  1 директор, 3 вихователі.  Усього 4 педагогічних працівники.  Слід відмітити, що в закладі  створюються оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів, це атестація - 1 раз у 5 років, курси підвищення кваліфікації при ВАНО в м. Вінниці, які також проводяться 1 раз у  5 років та різні форми методичної роботи (районні семінари для молодих спеціалістів, засідання методичних об’єднань вихователів району тощо).

           В закладі дошкільної освіти постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію». Цього року з 24.06 по 05.07.2019 р. поїде на курси вихователь Губар Н.В.

    Значна увага в закладі приділяється самоосвіті педагогів, які поглиблено  працюють  над  проблемною  темою декілька  років.  Теми для самоосвіти  педагоги  обирають  самостійно,  погоджуючи  їх  з  директором закладу. 

    Основними формами  методичної  роботи з педагогами є:  педагогічні ради,  консультації, стажування,  самоосвіта, районні семінари та МО.

    Всі форми  методичної роботи плануються  з урахуванням загальної  та професійної  компетентності  педагогів. Однією з найбільш дієвих, на наш погляд, є районні семінари-практикуми, на яких педагоги отримують не лише теоретичні знання, але й практичні навички їх застосування в роботі з дітьми.

    В 2018-2019 навчальному році вихователі Губар Н.В. та Дмитренко Т.Г були активними учасниками районних семінарів та методичних об’єднань з наступних тем:  «На шляху змін: сталий розвиток», «Інноваційні технології для всебічного розвитку дітей перед шкільного віку», «Формування світогляду дошкільнят засобами художнього слова», «Інтегрований підхід до освітньої діяльності в різновіковій групі­­», «Розвиток мовлення засобами художньої   ілюстрації», «Музичне виховання дітей в різновіковій груп», «Виховання екокультури у дошкільників», «Економічне виховання дітей дошкільного віку», «Освіта сталого розвитку для дошкільників».

    Постійно  діючим колегіальним органом  у  закладі  дошкільної освіти «Веселка»  є педагогічна  рада,  яка  підпорядковується  загально-педагогічним  вимогам: колегіальності,  гласності,  демократичності,  систематичності,  наступності, перспективності.

    До складу педагогічної ради входять: директор та педагогічні працівники. Головою педагогічної ради  є  директор  закладу Шевчук О.І. 

    Тематика засідань  педагогічних  рад  визначається  наприкінці  поточного  навчального року  на  основі  аналізу  освітньої  роботи закладу.

    З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на виконання головних завдань, педагогічним колективом ЗДО були сплановані та проведені засідання педагогічних рад: «Проблеми, пошуки, знахідки», «Гра – джерело розвитку дошкільників», «Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2019–2020 навчальний рік».

    Також з педагогами закладу відповідно до річного плану роботи були проведені консультації, засідання «круглого столу», методичні посиденьки, виставки методичних новинок тощо.

    На базі нашого закладу відбулося районне методичне об’єднання інструкторів з фізичної культури на тему «Використання нетрадиційних методів оздоровлення на заняттях з фізкультури». Цікаве розважальне заняття з використанням ігрового дитячого парашута «Кольорова феєрія» провела інструктор з фізичної культури ЗДО №5 «Факел» м. Гайсин Кучеренко Н.Т.

    Методичний кабінет закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам. Тому матеріал методичного кабінету систематизовано згідно з Примірною інструкцією з діловодства в дошкільних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059).

    Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативності, змістовності, доступності та задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповнюються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом ЗДО.

    Значне місце в бібліотеці методичного кабінету відводиться періодичним виданням професійного спрямування українських видавництв: журнали «Дошкільне виховання» та «Дошкільний навчальний заклад».  

    Вихователями різновікових груп з успіхом використовується телевізор для демонстрування навчальних програм дітям (через флешку, інтернет) під час проведення занять та інших заходів.

    Всі наявні технічні засоби широко використовуються в роботі з дітьми, їх застосування роблять процес пізнання цікавим, творчим, яскравим як для дітей, так і для педагогів.

    За штатним розписом в ЗДО працюють 6 працівників обслуговуючого персоналу (завідувач господарства, два помічники вихователя, кухар, прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни, сторож). Отже, укомплектованість закладу дошкільної освіти «Веселка» педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом складає 100%.

     Працівники ЗДО двічі на рік,  згідно графіка, проходять обов'язковий медичний огляд. Керівник закладу контролює  дотримання  термінів  проходження  медичних  оглядів працюючими.  У відповідності до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та  спорту  України  від  25.11.2011    №1365  «Про  посилення  контролю  щодо проходження  обов'язкових  медичних  оглядів  працівниками  дошкільних навчальних  закладів»  порушень  протягом звітного періоду не було.  Відповідальність  за  своєчасне проходження медичних оглядів працівниками ЗДО, згідно наказу, покладено на директора Шевчук О.І. Медичні книжки працівників закладу, установленого зразка, зберігаються в керівника. Попередні  медичні  огляди  -  обов'язкова  умова  при прийомі  на  роботу  в ЗДО працівників  всіх  категорій.

    Діяльність  працівників   закладу  регламентується   посадовими  інструкціями та інструкціями  з  охорони  праці, які  розроблено у відповідності до чинного законодавства, затверджені  керівником закладу Шевчук О.І. та погоджено головою ПК ЗДО Губар Н.В.

    Інструкції з охорони праці  розроблено  відповідно  до  «Положення  про розробку  інструкцій  з  охорони  праці».

    Для  проведення  всіх  видів  освітньої  діяльності  розроблені  інструкції  з безпеки  життєдіяльності  вихованців  на  вимогу  п.  4.2.8.  «Положення  про організацію  роботи  з  охорони  праці  учасників  навчально-виховного  процесу  в закладах освіти» (наказ МОН України від 01.08.2001 року № 563).

    Ознайомлення з інструкціями працівників всіх категорій проводиться під особистий підпис, з вказуванням дати ознайомлення. Всі види інструкцій працівники ЗДО отримали на руки.

    В цьому році було проведено плановий захід зі здійснення державного нагляду (контролю) Гайсинським сектором Головного управління ДСНС України у Вінницькій області начальником ВОЗНС ДПОЧ м. Гайсин Шайко А.М.

    Робота з батьками здійснюється відповідно до розділу річного плану ЗДО  «Робота з батьками». В цьому розділі визначені форми та зміст роботи закладу з батьківською громадою. Взаємодія  педагогів закладу дошкільної освіти з батьками дітей розпочинається з моменту першої зустрічі, у рамках педагогічного супроводу періоду адаптації малюків.  Для  успішного  співробітництва  педагогів  із  батьками використовуються різноманітні форми взаємодії:

    ·        індивідуальні - анкетування, індивідуальні бесіди та консультації батьків з метою вивчення сімей, їх соціального статусу для здійснення диференційного підходу до роботи з родиною.

    ·        групові: консультації;

    ·        наочно-письмові: інформаційні стенди, буклети, пам’ятки тощо;

    ·        колективні: батьківські збори,  конференції,  святкові ранки,  Дні відкритих дверей тощо.

    Матеріали  в  батьківських  куточках  постійно  поповнюються, змінюються педагогами, відповідно до життя закладу (групи) та планів роботи.

    Консультації,  інформаційні  листки, матеріали папок-пересувок, підготовлені  педагогами, відповідають  запитам  батьків,  потребам  часу,  вимогам  сучасної  дошкільної освіти.

    З  метою  визначення  ступеню  задоволеності  батьків  якістю  наданих освітніх послуг та умов перебування дітей в закладі дошкільної освіти проводиться анкетування, тестування, співбесіди.

     Улюбленою батьками формою роботи в ЗДО є участь у святах та розвагах, що дозволяє побачити, чим, як живуть і що вміють діти, чого нового досягають у своєму розвитку. Традиційними стали такі свята:  «Всюди ходить осінь золота» (жовтень-листопад), до новорічних свят - «Новорічні пригоди та дива» (грудень), до маминого свята - «Весняне свято» (березень), «Тиждень безпеки дитини» (квітень), випускний бал для дошкільнят, які йдуть до школи - «Ми йдемо до школи» (травень).

     Добре  зарекомендувала  себе  така  форма  взаємодії  з  батьками  як  участь  в оформленні  виставок: «Осінь в гості завітала» (жовтень), «Зима прийшла з дарами та добрими  сюрпризами» (грудень-лютий), «Для матусі всі квіти світу» (березень), «Безпека дитини» (квітень-травень). Ці вироби діти разом з батьками створюють для родини, для батька й матері, для інших. Така діяльність  дає дитині естетичну насолоду, радість задоволення, має чудодійну виховну силу.

    Систематично проводились групові та загальні батьківські збори відповідно до річного плану.

    Також для вихованців за кошти батьків було представлено казкове дійство митцями виїзного гурту «Арлекіно».

    Для повноцінного інформування батьків, громадськість з роботою нашого закладу працює сайт  закладу дошкільної освіти «Веселка». Сайт ЗДО наповнюється  різною інформацією. Тому ласкаво просимо відвідувати наш сайт. Адреса веб-сайту:  dnzztk.gnedu.vn.ua.

    Соціально-психологічні умови, в яких виховуються діти дошкільного закладу сприяють збереженню і зміцненню їх психічного та фізичного здоров’я, успішному навчанню і психологічному розвитку в ситуаціях взаємодії з однолітками та дорослими. В групах спокійна, доброзичлива атмосфера; створені умови для індивідуального розвитку дітей, для реалізації їх можливостей, здібностей, потреб через індивідуальні заняття та заняття в центрах розвитку.

    Особлива увага дітям приділяється в період адаптації. Забезпечення психоемоційного комфорту в адаптаційний період – запорука збереження психічного здоров’я малюків та їх легкої адаптації в нових умовах. Цьому сприяє доброзичлива атмосфера в групах, тісний взаємозв’язок вихователів з батьками, проведення  групових та індивідуальних консультацій для батьків, матеріали папок-пересувок та оперативних папок на  задану тематику.

    Щоденна кількість і послідовність занять з вихованцями ЗДО визначається орієнтовним розкладом, що корегується щорічно з урахуванням навантажень на дітей згідно програм, вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. Організація  будь-якого педагогічного впливу на дошкільників спирається на «зону найближчого актуального розвитку» кожної дитини.

    Інваріативна частина змісту освітньої діяльності закладу забезпечується на засадах освітніх ліній, визначених Базовим компонентом:

    • «Особистість дитини»
    • «Дитина в соціумі»
    • «Дитина в природному довкіллі»
    • «Дитина в світі культури»
    • «Гра дитини»
    • «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
    • «Мовлення дитини»

    Тому робота  педагогів  орієнтована  на виконання  Базового  компоненту  дошкільної  освіти  в  Україні (нова редакція) щодо формування  у  дошкільників  активної  позиції  та  елементарної  життєвої компетентності.

     Формування  безпечних  навичок  життєдіяльності  у дітей відбувається  під  час  бесід, консультацій,  інструкцій  перед  початком  будь - якої  діяльності,  спеціально організованих занять, розваг, загально-садкових виставок з зазначеної теми.

    Важливою  функцією  управління  закладом дошкільної освіти    є внутрішній контроль.  В річному плані закладу  розроблено комплексну систему контролю. Для здійснення відповідного контролю складено перспективний  план  проведення  різних видів контролю. Здійснення  контролю відбувається   у  вигляді  вивчення  документації,  перегляду  різних форм  освітньої роботи,  анкетування,  проведення  співбесід  з педагогами  тощо.  Напрями  контролю  відображені  у  річному  плані роботи закладу.

    Впродовж навчального року в ЗДО використовувались такі види  контролю, як  підсумковий,  тематичний,  оперативний, оглядовий,  епізодичний.  За результатами  контролю  оформлялися:  довідки,  накази, інформації, які визначали позитивні та негативні результати роботи персоналу. За результатами контролю надавалися  рекомендації,  які обов’язково контролювалися  щодо їх  виконання.  Аналіз  результатів контролю оприлюднювалися на засіданнях педагогічної ради, на виробничих нарадах тощо.

    Відповідно до річного плану роботи закладу було проведено два  підсумкових  контролі: «Готовність закладу до нового навчального року» та «Показники компетентності випускника дошкільного навчального закладу»; тематичний контроль «Організація ігрової діяльності в ЗДО». Систематично проводилися різні види контролю щодо освітнього процесу, роботи помічників вихователів, працівників харчоблоку, прибиральника службових приміщень та машиніста з прання білизни, сторожа.

    Цього навчального року на засіданні колегії управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА розглядалось питання «Про ефективність впровадження здоров’язбережувальних технологій у фізкультурно-оздоровчу роботу з дошкільниками ЗДО «Веселка»                с. Зятківці». Тому для вивчення цього питання в нашому закладі працювала методист, який веде методичний супровід роботи дошкільних установ району Діхтяр М.Д.

    Також директором закладу ведеться  діловий  щоденник,  в якому  відображаються  результати  контролю у  відповідності  до розробленої  на  навчальний  рік  циклограми  контрольно-аналітичної діяльності  директора,  яка  охоплює  всі  напрями  роботи закладу дошкільної освіти.

    У системі проводилася робота з питання наступності ЗДО та ЗЗСО     І-ІІІ ст. с. Зятківці ім. Г.Т. Танцюри. Вихователями відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до умов школи.   Педагоги ЗДО стараються  якісно підготувати дітей предшкільного віку до шкільного життя. Ми запрошуємо вчителів початкових класів до ЗДО, відвідуємо наших дітей в школі. Протягом  навчального року були організовані екскурсії дітей до школи. Проводилися зустрічі вчительки початкових класів Штокал О.О. з вихователькою Дмитренко Т.Г., дітьми та батьками дітей старшого передшкільного віку. Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у цілісному  гармонійному розвитку дитини дошкільного віку та її готовність до наступної ланки освіти — початкової школи — і життя в сучасному соціумі. Педагогами закладу проводились бесіди з дітьми про нову українську школу, майбутнє навчання в ній. Така робота сприяє позитивній адаптації дітей до навчання в школі.

    З метою  вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та стану організації освітнього процесу в травні 2019 року проведено моніторинг якості освіти в ЗДО.  Вивченням були охоплені 14 дітей.

            Відповідно до вікових та психологічних особливостей дітей вихователі обстежують рівень компетентності кожної дитини, планомірно та системно проводять необхідну навчальну, виховну, розвивальну роботу. Освітній процес в закладі передбачає чергування різних видів діяльності.  Головною метою роботи педагогів дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.

    Тому вихователь  групи «Капітошка» Дмитренко Т.Г. активно працювали над формуванням психологічної підготовки дітей до шкільного навчання, дбала  про фізичний розвиток дітей, зміцнення та загартування дитячого організму. 

    Внаслідок даного моніторингу виявлено такі результати:

    - з високим рівнем розвитку - 28% - 4 дитини (діти, які можуть застосовувати свої знання для розв'язання проблеми, працюють на творчому рівні);

    - з достатнім рівнем розвитку – 36% - 5 дітей (діти, які застосовують свої знання для розв'язання проблеми на достатньому рівні, але працюють за невеликою підказкою);

    - з середнім рівнем розвитку – 36% - 5 дітей (діти, які потребують допомоги від вихователя та вдосконалення знань).

    Порівняльний аналіз результатів обстеження дітей передшкільного віку за останні три останні роки можна побачити на даній діаграмі:

     

    Добре пройшли період адаптації до умов закладу дошкільної освіти новоприбулі дітки на чолі з вихователями Губар Н.В.  (помічник вихователя Губар С.В.). Педагоги для сприятливого адапційного періоду створили всі необхідні умови, а саме:  відповідне ставлення до дітей, емоційна атмосфера у групі, організація предметно-розвивального середовища, тобто зробили перші дні перебування дитини максимально комфортними, сприятливими для її психофізичного благополуччя.

    У закладі дошкільної освіти на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування. Робота з організації харчування дітей ЗДО здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  22.11.2004р.  №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.

     

    В цьому році було здійснено плановий захід державного нагляду (контролю) начальником відділу ГРУ ГУДПСС Бень М.Д. та фельдшером санслужби Сивак С.М. (з відеофіксацією).

    Усі продукти харчування,  що надходять до ЗДО відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості. Відповідно  до  складеного  двотижневого  меню  розроблені рецептурні та технологічні карти, які затверджені директором ЗДО. Документацію з організації харчування в ЗДО веде завідувач господарства Т.В. Шкарупінська.

    З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів та технологією приготування їжі, за що й  несуть сувору відповідальність завідувач  господарства, підсобний працівник кухні – Т.В. Шкарупінська та кухар - С.І. Захарчук. Систематично проводиться зняття проб їжі (відповідальний вихователь – Н.В. Губар), виставляються добові проби.

           Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складено щоденне меню.  У кожній різновіковій групі дотримується режим харчування. Видача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.

           Вихователі груп Н.В. Губар,  Дмитренко Т.Г., дотримуються вимог щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей. Помічники вихователів Губар С.В. та Гончак О.А. виконують санітарні правила організації харчування в групах.

    Моніторинг за організацією раціонального харчування, на підставі накопичувальної відомості показав, що норми за основними продуктами протягом року в основному виконані.

    Аналіз

     

    виконання норм харчування дітей старше трьох років

     

     у закладі дошкільної освіти «Веселка» с. Зятківці

     (харчування трьохразове)

     

    № п/п

    Назва продукту

    Денна норма на одну дити-ну, грамів

    Факти-чне спожи-вання однією дити-ною, грамів

    за 2018

    Від-хиле-ння

    + -

    Вико-нання норм

    (у %)

    за

    2018

     

     

    Факти-че спожи-вання однією дити-ною, грамів

     

    (5 міс. 2019 р.)

     

     

    Від-хиле-ння

     

    + -

     

     

    Вико-нання норм

     

    (у %)

    за 5 міс. 2019 р.

    1.

    М’ясо,м’ясопродукти(гр.)

    100

    88

    +12

    88%

    95

    +5

    95%

    2.

    Риба,рибопродукти (гр.)

    45

    37

    +8

    82%

    30

    +15

    67%

    3.

    Олія соняшникова (гр.)

    9

    9

     

     

    100%

    9

    -

    100%

    4.

    Масло вершкове (гр.)

    21

    20

    +1

    95%

    21

    -

    100%

    5.

    Молоко, кисломол продукт (гр.)

    400

    400

     

     

    100%

    350

    +50

    88%

    6.

    Сир кисломолочний (гр.)

    45

    40

    +5

    89%

    40

    +5

    89%

    7.

    Сир твердий (гр.)

    5

    5

    -

    100%

    5

    -

    100%

    8.

    Яйце (шт.)

    ½

    0,2

    +0,3

    40%

    2

    +3

    40%

    9.

    Цукор (гр.)

    45

    44

    +1

    98%

    45

    -

    100%

    10

    Картопля (гр.)

    190

    180

    +20

    95%

    190

    -

    100%

    11

    Овочі (гр.)

    230

    160

    +70

    70%

    180

    +50

    78%

    12

    Фрукти свіжі, цитрусові (гр.)

    100

    50

    +50

    50%

    60

    +40

    60%

    13

    Соки (гр.)

    70

    60

    +10

    86%

    60

    +10

    86%

    14

    Крупи, бобові, макаронні вироби (гр.)

    45

    45

    -

    100%

    45

    -

    100%

    15

    Хліб пшеничний (гр.)

    80

    78

    +2

    98%

    80

    -

    100%

    16

    Сметана (гр.)

    10

    10

     

     

    100%

    10

    -

    100%

    17

    Фрукти сушені (гр.)

    10

    8

    +2

    80%

    9

    +1

    90%

      Виконання норм харчування дітей віком від 3 до 6 років за 2018 рік становить  87%, що на 6%  вищий порівняно з минулим роком (81%)., а за 5 місяців 2019 року – 88%.

    Виконання норм харчування (у %) за 2018 рік можна проаналізувати по данній діаграмі:

    Вартість харчування дітей в ЗДО за рішення чергової 21 сесії районної ради 7 скликання від 20.12.2018 року «Про затвердження  вартості харчування» в 2019 році становила 35 грн. на день.

     Батьки платять  40%  від фактичної вартості харчування однієї дитини в день. Тому середня батьківська плата становила в межах 10 грн. на день на одну дитину.,

     

    Діти пільгового контингенту харчувалися відповідно до рішення чергової 21 сесії районної ради 7 скликання від 20.12.2018 року «Про встановлення пільг щодо батьківської плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти сіл району». Всього 6 дітей: 4 дитини з багатодітних сімей, 1 дитина учасника АТО, 1 дитина виховується матір’ю одиначкою.

    Середня вартість харчування на одну дитину за 2018-2019 н. р. становила  21,22 грн. Середня батьківська плата за харчування становила – 8,48 грн. (в 2017 році –  7,26 грн.), що і видно з наступної таблиці:

    Назва

    місяця

    Вартість

    (100%)

    Батьківська плата

    (40%)

    Вересень

    19,30

    7,72

    Жовтень

    19,75

    7,90

    Листопад

    21,15

    8,46

    Грудень

    20,38

    8,15

    Січень

    19,12

    7,65

    Лютий

    24,35

    9,74

    Березень

    24,43

    9,77

    Квітень

    23,73

    9,49

    Травень

    18,8

    7,52

    Середня вартість харчування

    21,22

    8,48

    В кінці кожного місяця завідувач господарства Шкарупінська Т.В. робить звіт по харчуванню дітей в ЗДО, який подається до централізованої бухгалтерії управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА для нарахування батьківської плати. До звіту входять                                                                                            меню-вимога на видачу продуктів харчування на місяць, меню-розкладка на кожен день, табелі відвідування дітьми ЗДО, які готують вихователі груп, довідка про дітодні за місяць, наказ щодо пільгового харчування дітей тощо.                     

     Протягом всього року вихователі та помічники вихователів  спостерігали за станом здоров'я дітей, дотримуючись режиму дня та  рухової активності протягом дня, за розвитком рухових навиків у дітей, їх емоційним станом.

    Для зниження захворюваності колективом закладу велася копітка робота, зокрема,  роз’яснювальна робота серед  дітей та батьків щодо профілактики захворювань, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, здійснення загартування вихованців, організація фізичного виховання, чітке дотримання режиму дня, взаємодія медсестри сільської амбулаторії з закладом дошкільної освіти тощо.

    В ЗДО дбають про охорону праці працівників та безпеку життєдіяльності вихованців.  

    У  будівлі  закладу  розміщені  плани-схеми  евакуації  учасників  освітнього процесу,  затверджені  директором. В  полі  зору  керівника  та працівників  знаходяться  питання дотримання  безпечних  умов  перебування  дітей  в  ЗДО, профілактика  дитячого  травматизму. Питання  безпеки  життєдіяльності  вихованців обговорюються  на  батьківських  зборах, виробничих нарадах. Щороку проходять тижні  безпеки дитини та безпеки  дорожнього  руху, охорони праці, Місячник з цивільного захисту, День цивільного захисту. Також проводиться профілактична  робота  щодо  пожежної  безпеки  та  дорожньо-транспортного травматизму.

    Оформлено  акти:  підготовки  закладу  до  2018-2019 навчального  року,   заміру  опору  ізоляції  освітлювальної  та  силової електромереж, готовності закладу до опалювального сезону та акти обстеження  технічного стану ігрових та спортивних споруд ЗДО. 

           Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання ЗДО полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Варто відмітити, що осторонь наших проблем, що стосуються матеріальних затрат, не стоїть ні районна влада,  ні сільська рада,  ні місцеві підприємці, ні батьки вихованців, ні колектив закладу. Тому приміщення та територія ЗДО оснащені необхідним обладнанням, інвентарем, які перебувають в належному стані, постійно поповнюються, оновлюються і ремонтуються завдяки бюджетним та позабюджетним коштам.

     Зокрема, в цьому навчальному році за рахунок управління освіти, фізичної культури та спорту (начальник Шрамко В.М.) було придбано:

    ·     лопата з держаком, гумовий килимок, термометр зовнішній, рукавиці прорезинові, рукавиці латексні, сода харчова, порошок гірчичний, вінники, щітка для змітання павутини, пензлики малярські, валики, губка для посуду, скребки, новорічні подарунки для дітей, принтер кольоровий, ліска для мотокоси, білизна, чистящий засіб, засіб для унітазів, засіб для вікон, засіб для миття посуду антибактеріальний, мило дитяче, мило рідке, серветки паперові, рушники паперові, туалетний папір, хлоргексидин, розріджувач фарб на суму 8876 грн.

    ·     проведена підписка на щомісячні науково-методичні журнали «Дошкільне виховання» та «Дошкільний навчальний заклад»;

    Від ТОВ ПК «Зоря Поділля», за сприянням депутата районної ради Манелюк Н.В. було надано новорічні подарунки та представлено новорічну виставу; від директора ПП «Скарби Поділля», депутата районної ради Лебедя Ю. І. та приватного підприємця Лебідь В.А. було надано новорічні подарунки в кількості      38 шт. За рахунок сільської ради (голова Керанчук М.Г.) здійснюється оплата за послуги інтернету було придбано новорічну ялинку, замінено катрідж на принтері та встановлено пристрій для безперебійного постачання фарб. Завдяки благодійній допомозі батьків вихованців 3200 грн. з групи «Капітошка» та 2450 грн. з групи «Дзвіночок» (всього – 5650 грн.)  було придбано: електропровід для зали, дюбеля,  розетка, вітальні листівки, кольоровий та друкарський папір, скотч,  ламінат, стенд «Талановиті рученята», набори іграшок для ігрових осередків, набори іграшок для пісочниць, подарункові браслети для дівчаток,  різнокольорові кульки, підставки для ложок, підноси, тканина для штор (для прикрашення залу до свят), клавіатура, набір демонстраційного матеріалу з безпеки життєдіяльності тощо.

    Крім цього, колектив (всі працівники) ЗДО ретельно готують внутрішні  приміщення, ігровий майданчик для прийому своїх вихованців в новому навчальному році. Так, саме працівниками закладу у групах та коридорах проводяться ремонтні роботи, прибирання, естетичне оформлення приміщень та загалом наведення порядку на території закладу. За чистотою в закладі слідкує прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни Корсун О.М. Прибирання на території закладу постійно здійснює сторож Маліцький М.Ф. (підмітає по території закладу, косить траву, чистить сніг тощо).

    Для працівників закладу створено всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

    Мікроклімат в колективі можна визнати як гарний. Всі працівники почуваються комфортно. Створено всі умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Творча атмосфера у колективі відповідна.

    Підводячи підсумки минулого навчального року, можна стверджувати, що вся робота в ЗДО велась на належному рівні: систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до вимог нормативних документів. Заклад дошкільної освіти «Веселка» набрав прекрасного вигляду завдяки спільним зусиллям багатьох людей, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку та комфорті.

    Колектив закладу висловлює щиру подяку всім батькам, районній та сільській владі, спонсорам за активну участь в житті закладу.

     Але особливі слова подяки я хочу сказати всім працівникам нашого закладу за невтомну працю, терпіння, любов до малюків, щирість почуттів та відданість рідному садочку.

    Проте, є труднощі, які необхідно вирішувати тільки спільними зусиллями, а саме: заміна вікон по приміщеннях ЗДО, розширення території закладу для прогулянок дітей, спорудження спортивного майданчика,  відновлення освітлення та навісу із заднього входу, ремонт прогулянкової доріжки, упорядкування квітників, розширення городу під городину, придбання шаф для побутової хімії по групах, тюлів з ламбрикенами в залу та спальні тощо.

    Сподіваємось, що ми й надалі спільними зусиллями, бажанням, творчим підходом будемо успішно працювати над вирішенням найактуальніших проблем сучасності – виховання майбутніх громадян нашої держави. Дякуємо Вам за створення затишку, комфорту для наших малят.

    Дякую за увагу!

                                 

     

     

     

     

     

     

     



    19.06.2019 | Aдмін

    Вернутись назад