План роботи ЗДО на 2021/2022 н.р.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор  ЗДО  «ВЕСЕЛКА»

с. Зятківці

 

_____________О.І Шевчук  

«        »                          2021 р.

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

          

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

«ВЕСЕЛКА»

с. Зятківці

НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

         

 

 

 

 

СХВАЛЕНО

                                                                                               засіданням педагогічної ради                                                                                                                         закладу дошкільної освіти

«Веселка»                                                                                              с. Зятківці        

                                                                                                            (протокол № 1      

від  «31» серпня 2021 року)                                                                             

 

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ РІК,

 ЗАВДАННЯ НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

 

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ.

 

РОЗДІЛ 3. РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ.

 

РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА.

 

РОЗДІЛ 5.  АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.

 

РОЗДІЛ 6. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ.

 

ДОДАТОК

І. ПЛАН РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКІВ

ОСВІТНЬО ПРОЦЕСУ.

ІІ. РОБОТА З ОХОРОНИ ПРАЦІ.

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 1.

АНАЛІЗ РОБОТИ

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЗА МИНУЛИЙ 2020 -2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Інформаційні  відомості

Заклад дошкільної освіти (далі ЗДО) «Веселка» с. Зятківці Гайсинської міської ради знаходиться за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, с. Зятківці, вул. Соборна, 11/г.

ЗДО розрахований на 40 місць.  Протягом 2020-2021  навчального року заклад відвідувало 35 дітей. При комплектуванні груп у закладі дошкільної освіти враховується кількість дітей та призначення вікових груп, їх нормативна наповнюваність, режим роботи закладу, наявність штатних одиниць для роботи з дітьми (педагогічний та обслуговуючий персонал).

В цьому навчальному році було сформовано дві групи: різновікова група «Капітошка» - діти шостого та сьомого року життя (вихователь Дмитренко Т.Г., помічник вихователя Гончак О.А.), ІІ молодша група «Дзвіночок» - діти четвертого та п’ятого року життя (вихователь         Губар Н.В., помічник вихователя Губар С.В.).

Прийом дітей до ЗДО здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, свідоцтва про народження дитини, медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти, копію картки профілактичних щеплень дитини, довідки дільничного педіатра  про епідеміологічне оточення, копії посвідчень батьків пільгових категорій.

Протягом 2020-2021 навчального року до ЗДО прибуло 8 дітей. Наповнюваність груп залишається сталою (в середньому по 16-17 дітей в кожній групі).

Режим роботи закладу:  9 годин (8.00 – 17.00),  вихідні дні – субота, неділя та святкові дні.

 ЗДО «Веселка» у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, Базовим компонентом дошкільної освіти, законами України  «Про охорону праці», «Про цивільний захист», «Про дорожній рух», та іншими нормативно-правовими документами, власним Статутом. Освітній процес здійснювався  за  Освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років  «Дитина».

 

 

Відомості

Показники

1.

Мова  навчання

українська

2.

Кількість  груп  усього:

2

різновікова

1

ІІ молодша

1

3.

Режим роботи  груп:

9 годин

2

4.

Кількість  вихованців

35

5.

Кількість  працівників  усього:

10

педагогічний персонал

3

обслуговуючий персонал

7

 

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.        

        Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується директором.

Протягом 2020-2021 навчального року освітній процес закладу був спрямований на вирішення проблеми, над якою працює навчальний заклад - це «Створення освітнього середовища дошкільного закладу гуманітарного напрямку» та головних річних завдань:  

1.            Продовжувати формувати основи природничо-екологічної культури дошкільників під час ознайомлення із природою рідного краю.

2.            Продовжувати здійснювати освітній процес на принципах наступності закладу дошкільної та початкової освіти  в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

3.            Удосконалювати роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, враховуючи, що 2020/2021 оголошено Роком математики.

Основним акцентом в освітній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу: вихователі мали змогу самостійно обирати тему самоосвіти, інноваційну технологію, дітям були створені всі умови для розвитку здібностей через оновлення та створення ігрових осередків в усіх групах. Для оптимального рухового режиму є  сучасний оновлений ігровий майданчик, музично-спортивна зала.

Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням: ігровими предметно-розвивальними осередками, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою, роздатковим, дидактичним матеріалом. У кімнатах дотримується температурний та санітарно-гігієнічний режими, виконуються правила безпеки життєдіяльності дітей.

      Територія ЗДО огороджена, має сучасні ігрові споруди, квітники.

Інтер’єр приміщення  відповідає санітарно-гігієнічним та художньо-естетичним вимогам. Стіни коридору, приймальню закладу прикрашають вироби, зроблені вихователями та батьками вихованців, виставки дитячих робіт, тематичні куточки, національна символіка тощо.

       Простора, світла музично-спортивна зала обладнана  для проведення музичних занять з дітьми, розваг та свят:  телевізор, який підключений до інтернету, програвачі під СD  диски, флешки, дитячі іграшкові музичні інструменти. Для фізкультурних занять: шведська стінка, гімнастичні лави,  баскетбольне кільце, гімнастичні палки,  спортивний мат, м’ячі різного призначення (для ігор, для метання, для фітнесу), обручі, скакалки, кеглі, кубики, бадмінтони, кільцекиди,  тунелі, куб та перекладина для стрибків, ребриста дошка для ходьби, драбина для лазіння  та інший спортивний інвентар.

ЗДО  «Веселка» повністю укомплектований педагогічними кадрами:  1 директор, 3 вихователі.  Усього 4 педагогічних працівники.  Слід відмітити, що в закладі  створюються оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів, це атестація - 1 раз у 5 років, курси підвищення кваліфікації при КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», які також проводяться 1 раз у  5 років та різні форми методичної роботи (районні семінари для молодих спеціалістів, засідання методичних об’єднань вихователів району тощо).

       В закладі дошкільної освіти постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію». В 2021 році проходить курси підвищення кваліфікації директор  Шевчук О.І. (дистанційно).

Значна увага в закладі приділяється самоосвіті педагогів, які поглиблено  працюють  над  проблемною  темою декілька  років.  Теми для самоосвіти  педагоги  обирають  самостійно,  погоджуючи  їх  з керівником закладу. 

Основними формами  методичної  роботи з педагогами є:  педагогічні ради,  консультації, стажування,  самоосвіта, районні семінари та МО.

Всі форми  методичної роботи плануються  з урахуванням загальної  та професійної  компетентності  педагогів. В зв’язку з протиепідемічними заходами, пов’язаними з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) всі методичні засідання проходять дистанційно у формі онлайн.

В 2020-2021 навчальному році педагоги ЗДО були активними учасниками районних семінарів та методичних об’єднань з наступних тем:  «Інтеграція  LEGO в освітньому процесі», «Розвиток комунікативності дошкільників», «Художньо-естетичний розвиток в світлі патріотичного виховання», «Розвиваємо мовлення повсякчас.», «Театралізована діяльність – основний засіб соціально-комунікативного розвитку дітей», «Здорова дитина – щаслива дитина», «Використання інноваційних технологій в оздоровчій роботі з дошкільниками», «Створення умов для професійного зростання та емоційного благополуччя педагогів», «Художньо-естетичний розвиток дітей дошкільного віку».

Постійно  діючим колегіальним органом  у  закладі  дошкільної освіти «Веселка»  є педагогічна  рада,  яка  підпорядковується  загально-педагогічним  вимогам: колегіальності,  гласності,  демократичності,  систематичності,  наступності, перспективності.

До складу педагогічної ради входять: директор та педагогічні працівники. Головою педагогічної ради  є  директор закладу Шевчук О.І. 

Тематика засідань  педагогічних  рад  визначається  наприкінці  поточного  навчального року  на  основі  аналізу  освітньої  роботи закладу.

        З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на виконання головних завдань, педагогічним колективом ЗДО були сплановані та проведені засідання педагогічних рад: «Проблеми, пошуки, знахідки» (настановча), «Формування сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції дошкільника»,  «Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2021–2022 навчальний рік».

Також з педагогами закладу відповідно до річного плану роботи були проведені консультації, засідання «круглого столу», методичні посиденьки, виставки методичних новинок тощо.

Методичний кабінет закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам. Наповнення методичного кабінету відповідає наступним вимогам: інформативності, змістовності, доступності та задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповнюються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом ЗДО.

Значне місце в бібліотеці методичного кабінету відводиться періодичним виданням професійного спрямування українських видавництв: журнали «Дошкільне виховання» та «Дошкільний навчальний заклад».  

Вихователями груп з успіхом використовується телевізор для демонстрування навчальних програм дітям (через флешку, інтернет) під час проведення занять та інших заходів.

Всі наявні технічні засоби широко використовуються в роботі з дітьми, їх застосування роблять процес пізнання цікавим, творчим, яскравим як для дітей, так і для педагогів.

За штатним розписом в ЗДО працюють 6 працівників обслуговуючого персоналу (завідувач господарства, два помічники вихователя, кухар, прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни, сторож). Також в ЗДО працює сестра медична (0,5 ставки посадового окладу). Отже, укомплектованість закладу дошкільної освіти «Веселка» педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом складає 100%.

 Працівники ЗДО двічі на рік,  згідно графіка, проходять обов'язковий медичний огляд. Керівник закладу контролює  дотримання  термінів  проходження  медичних  оглядів працюючими.  У відповідності до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та  спорту  України  від  25.11.2011    №1365  «Про  посилення  контролю  щодо проходження  обов'язкових  медичних  оглядів  працівниками  дошкільних навчальних  закладів»  порушень  протягом звітного періоду не було.  Відповідальність  за  своєчасне проходження медичних оглядів працівниками ЗДО, згідно наказу, покладено на директора Шевчук О.І. Медичні книжки працівників закладу, установленого зразка, зберігаються в керівника. Попередні  медичні  огляди  -  обов'язкова  умова  при прийомі  на  роботу  в ЗДО працівників  всіх  категорій.

Діяльність  працівників   закладу  регламентується   посадовими  інструкціями та інструкціями  з  охорони  праці, які  розроблено у відповідності до чинного законодавства, затверджені  керівником закладу Шевчук О.І. та погоджено головою ПК ЗДО Губар Н.В.

Інструкції з охорони праці  розроблено  відповідно  до  «Положення  про розробку  інструкцій  з  охорони  праці».

Для  проведення  всіх  видів  освітньої  діяльності  розроблені  інструкції  з безпеки  життєдіяльності  вихованців  на  вимогу  «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» (наказ МОН України від 26.12.2017 № 1669).

Ознайомлення з інструкціями працівників всіх категорій проводиться під особистий підпис, з вказуванням дати ознайомлення. Всі види інструкцій працівники ЗДО отримали на руки.

       Також працівники закладу неухильно дотримуються Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти  на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Робота з батьками здійснюється відповідно до розділу річного плану ЗДО  «Робота з батьками». В цьому розділі визначені форми та зміст роботи закладу з батьківською громадою. Взаємодія  педагогів закладу дошкільної освіти з батьками дітей розпочинається з моменту першої зустрічі, у рамках педагогічного супроводу періоду адаптації малюків.  Для  успішного  співробітництва  педагогів  із  батьками використовуються різноманітні форми взаємодії: через групи у Viber (на період карантинних обмежень, у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19), індивідуальні бесіди та консультації батьків з метою вивчення сімей, їх соціального статусу для здійснення диференційного підходу до роботи з родиною, консультації, пам’ятки тощо.

 Також знайомимо батьків чим, як живуть і що вміють діти, чого нового досягають у своєму розвитку через участь у святах та розвагах. Традиційними стали такі свята:  «Осіння казка»,   спортивне свято «Козацькому роду немає переводу» (жовтень-листопад), до новорічних свят -«Свято новорічної ялинки», «Новорічна казка» (грудень), до маминого свята - «Весняне свято», «Любу матусю вітаю» (березень).

Добре  зарекомендувала  себе  така  форма  взаємодії  з  батьками  як  участь  в оформленні  виставок: «Осінній вернісаж» (жовтень), «Зима прийшла з дарами та добрими  сюрпризами» (грудень-лютий), «Весняні візерунки»  (березень), «Безпека дитини» (квітень-травень). Ці вироби діти разом з батьками створюють для родини, для батька й матері, для інших. Така діяльність  дає дитині естетичну насолоду, радість задоволення, має чудодійну виховну силу.

Для повноцінного інформування батьків, громадськість з роботою нашого закладу працює сайт  закладу дошкільної освіти «Веселка». Сайт ЗДО наповнюється  різною інформацією. Тому ласкаво просимо відвідувати наш сайт. Адреса веб-сайту:  dnzztk.gnedu.vn.ua.

Соціально-психологічні умови, в яких виховуються діти дошкільного закладу сприяють збереженню і зміцненню їх психічного та фізичного здоров’я, успішному навчанню і психологічному розвитку в ситуаціях взаємодії з однолітками та дорослими. В групах спокійна, доброзичлива атмосфера; створені умови для індивідуального розвитку дітей, для реалізації їх можливостей, здібностей, потреб через індивідуальні заняття та заняття в центрах розвитку.

Особлива увага дітям приділяється в період адаптації. Забезпечення психоемоційного комфорту в адаптаційний період – запорука збереження психічного здоров’я малюків та їх легкої адаптації в нових умовах. Цьому сприяє доброзичлива атмосфера в групах, тісний взаємозв’язок вихователів та помічників вихователів з батьками, проведення  групових та індивідуальних консультацій для батьків, матеріали папок-пересувок та оперативних папок на  задану тематику.

Щоденна кількість і послідовність занять з вихованцями ЗДО визначається орієнтовним розкладом, що корегується щорічно з урахуванням навантажень на дітей згідно програм, вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. Організація  будь-якого педагогічного впливу на дошкільників спирається на «зону найближчого актуального розвитку» кожної дитини.

Інваріативна частина змісту освітньої діяльності закладу забезпечується на засадах освітніх напрямів, визначених оновленим Базовим компонентом дошкільної освіти:

  • «Особистість дитини»
  • «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
  • «Дитина в природному довкіллі»
  • «Гра дитини»
  • «Дитина в соціумі»
  • «Мовлення дитини»
  •  «Дитина в світі мистецтва»

Тому робота  педагогів  орієнтована  на виконання  Базового  компоненту  дошкільної  освіти  в  Україні (нова редакція) щодо формування  у  дошкільників  активної  позиції  та  елементарної  життєвої компетентності.

 Формування  безпечних  навичок  життєдіяльності  у дітей відбувається  під  час  бесід, консультацій,  інструкцій  перед  початком  будь - якої  діяльності,  спеціально організованих занять, розваг, загально-садкових виставок з зазначеної теми.

Важливою  функцією  управління  закладом дошкільної освіти    є внутрішній контроль.  В річному плані закладу  розроблено комплексну систему контролю. Для здійснення відповідного контролю складено перспективний  план  проведення  різних видів контролю. Здійснення  контролю відбувається   у  вигляді  вивчення  документації,  перегляду  різних форм  освітньої роботи,  анкетування,  проведення  співбесід  з педагогами  тощо.  Напрями  контролю  відображені  у  річному  плані роботи закладу.

Впродовж навчального року в ЗДО використовувались такі види  контролю, як  підсумковий,  тематичний,  оперативний, оглядовий,  епізодичний.  За результатами  контролю  оформлялися:  довідки,  накази, інформації, які визначали позитивні та негативні результати роботи персоналу. За результатами контролю надавалися  рекомендації,  які обов’язково контролювалися  щодо їх  виконання.  Аналіз  результатів контролю оприлюднювалися на засіданнях педагогічної ради, на виробничих нарадах, індивідуально тощо.

Відповідно до річного плану роботи закладу було проведено   підсумковий  контроль на тему «Готовність закладу до нового навчального року» та тематичний контроль ««Стан формування сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції  дошкільника за освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» Систематично проводилися різні види контролю щодо освітнього процесу, роботи помічників вихователів, працівників харчоблоку, прибиральника службових приміщень та машиніста з прання білизни, сторожа.

Також директором закладу ведеться  діловий  щоденник,  в якому  відображаються  результати  контролю у  відповідності  до розробленої  на  навчальний  рік  циклограми  контрольно-аналітичної діяльності  директора,  яка  охоплює  всі  напрями  роботи закладу дошкільної освіти.

У системі проводилася робота з питання наступності ЗДО та ЗЗСО     І-ІІІ ст. с. Зятківці ім. Г.Т. Танцюри. Вихователями відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до умов школи.  Педагоги ЗДО стараються  якісно підготувати дітей предшкільного віку до шкільного життя. Проводилися зустрічі вчительки початкових класів Мацюк Л.М. з вихователькою Дмитренко Т.Г. Педагогами закладу проводились бесіди з дітьми про нову українську школу, майбутнє навчання в ній. Така робота сприяє позитивній адаптації дітей до навчання в школі.

        Відповідно до вікових та психологічних особливостей дітей вихователі обстежують рівень компетентності кожної дитини, планомірно та системно проводять необхідну навчальну, виховну, розвивальну роботу. Освітній процес в закладі передбачає чергування різних видів діяльності.  Головною метою роботи педагогів дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.

Тому вихователь  Дмитренко Т.Г. (помічник вихователя Гончак О.А.) активно працювали над формуванням психологічної підготовки дітей до шкільного навчання, дбали  про фізичний розвиток дітей, зміцнення та загартування дитячого організму. 

Добре пройшли період адаптації до умов закладу дошкільної освіти новоприбулі дітки на чолі з вихователем  Губар Н.В. (помічник вихователя Губар С.В.). Педагоги для сприятливого адаптаційного періоду створили всі необхідні умови, а саме:  відповідне ставлення до дітей, емоційна атмосфера у групі, організація предметно-розвивального середовища, тобто зробили перші дні перебування дитини максимально комфортними, сприятливими для її психофізичного благополуччя.

У закладі дошкільної освіти на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування.

Усі продукти харчування,  що надходять до ЗДО відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості. Відповідно  до  складеного  двотижневого  меню  розроблені рецептурні та технологічні карти.

З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів та технологією приготування їжі, за що й  несуть сувору відповідальність завідувач  господарства, підсобний працівник кухні – Т.В. Шкарупінська та кухар - С.І. Захарчук. Систематично проводить зняття проб їжі сестра медична Кожушана Л.М., виставляються добові проби.

       Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складено щоденне меню.  У кожній  групі дотримується режим харчування. Видача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.

       Вихователі груп Н.В. Губар,  Дмитренко Т.Г., дотримуються вимог щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей. Помічники вихователів Губар С.В. та Гончак О.А. виконують санітарні правила організації харчування в групах.

Моніторинг за організацією раціонального харчування, на підставі накопичувальної відомості показав, що норми за основними продуктами протягом року в основному виконані.

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз

виконання норм харчування дітей старше трьох років

 у закладі дошкільної освіти «Веселка» с. Зятківці

 (харчування трьохразове)

за 2020 рік

 

 

№ п/п

Назва продукту

Денна норма на одну дитину (грамів)

Фактичне спожи-вання однією дитиною, (грамів)

за 2020 р.

Від-хилення

+ -

 

Вико-нання норм

(у %)

за 2020 р.

1.

М’ясо,м’ясопродукти

100

98

+2

98%

2.

Риба,рибопродукти

45

45

 

100%

3.

Олія соняшникова

9

9

 

100%

4.

Масло вершкове

21

18

+3

86%

5.

Молоко, кисломол продукт

400

400

 

100%

6.

Сир кисломолочний

45

25

+20

55%

7.

Сир твердий

5

5

 

100%

8.

Яйце

½

0,3

+0,2

60%

9.

Цукор

45

45

 

100%

10.

Картопля

190

190

 

100%

11.

Овочі

230

230

 

100%

12.

Фрукти свіжі, цитрусові

100

60

+40

60%

13.

Соки

70

60

+10

86%

14.

Крупи, бобові, макаронні вироби

45

45

-

100%

15.

Хліб пшеничний

80

80

 

100%

16.

Сметана (гр.)

10

10

 

100%

17.

Фрукти сушені

10

5

+5

50%

Всього

88%

 

Виконання норм харчування дітей віком від 3 до 6 років за 2020 рік становить  88 %, що на 7%  знизився порівняно з минулим роком (95%).

Виконання норм харчування (у %) за 2020 рік можна проаналізувати по данній діаграмі:

 

 

Вартість харчування дітей в ЗДО в 2020 році становила 35 грн. на день.

 Батьки сплачують  40%  від фактичної вартості харчування однієї дитини в день. Тому середня батьківська плата становила в межах 11 грн. на день на одну дитину.

Також 10 дітей пільгового контингенту харчувалися в ЗДО, а саме: 6 дітей з багатодітних сімей, 3 дитини учасника АТО, 1 дитина-переселенець.

Середня вартість харчування на одну дитину за 2020  рік становила  26 грн.  Середня батьківська плата за харчування становила – 10,75 грн. (в 2019 році –  9,67 грн.).

В кінці кожного місяця завідувач господарства Шкарупінська Т.В. робить звіт по харчуванню дітей в ЗДО, який подається до централізованої бухгалтерії відділу освіти Гайсинської міської ради для нарахування батьківської плати. До звіту входять                                                                                            меню-вимога на видачу продуктів харчування на місяць, меню-розкладка на кожен день, табелі відвідування дітьми ЗДО, які готує сестра медична, довідка про дітодні за місяць, наказ щодо пільгового харчування дітей тощо.                                                                                                                                                                                                                              

 Протягом всього року вихователі та помічники вихователів  спостерігали за станом здоров'я дітей, дотримуючись режиму дня та  рухової активності протягом дня, за розвитком рухових навиків у дітей, їх емоційним станом.

Для зниження захворюваності колективом закладу велася копітка робота, зокрема,  роз’яснювальна робота серед  дітей та батьків щодо профілактики захворювань, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, здійснення загартування вихованців, організація фізичного виховання, чітке дотримання режиму дня, взаємодія медсестри сільської амбулаторії з закладом дошкільної освіти тощо.

В ЗДО дбають про охорону праці працівників та безпеку життєдіяльності вихованців.  

У  будівлі  закладу  розміщені  плани-схеми  евакуації  учасників  освітнього процесу,  затверджені  директором. В  полі  зору  керівника  та працівників  знаходяться  питання дотримання  безпечних  умов  перебування  дітей  в  ЗДО, профілактика  дитячого  травматизму. Питання  безпеки  життєдіяльності  вихованців обговорюються  на  батьківських  зборах, виробничих нарадах. Щороку проходять тижні  безпеки дитини та безпеки  дорожнього  руху, охорони праці, Місячник з цивільного захисту, День цивільного захисту. Також проводиться профілактична  робота  щодо  пожежної  безпеки  та  дорожньо-транспортного травматизму.

Оформлено  акти:  підготовки  закладу  до  2021-2022 навчального  року,   заміру  опору  ізоляції  освітлювальної  та  силової електромереж, готовності закладу до опалювального сезону та акти обстеження  технічного стану ігрових та спортивних споруд ЗДО. 

       Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання ЗДО полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Варто відмітити, що постійно опікуються нашими проблемами, що стосуються матеріальних затрат районна та  місцева влада також місцеві підприємці, батьки вихованців та колектив закладу. Тому приміщення та територія ЗДО оснащені необхідним обладнанням, інвентарем, які перебувають в належному стані, постійно поповнюються, оновлюються і ремонтуються завдяки бюджетним та позабюджетним коштам.

Крім цього, колектив (всі працівники) ЗДО ретельно готують внутрішні  приміщення, ігровий майданчик для прийому своїх вихованців в новому навчальному році. Так, саме працівниками закладу у групах та коридорах проводяться ремонтні роботи, прибирання, естетичне оформлення приміщень та загалом наведення порядку на території закладу. За чистотою в закладі слідкує прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни Корсун О.М. Прибирання на території закладу постійно здійснює сторож Маліцький М.Ф. (підмітає по території закладу, косить траву, чистить сніг тощо).

Для працівників закладу створено всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

Мікроклімат в колективі можна визнати як гарний. Всі працівники почуваються комфортно. Створено всі умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Творча атмосфера у колективі відповідна.

Підводячи підсумки минулого навчального року, можна стверджувати, що вся робота в ЗДО велась на належному рівні: систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до вимог нормативних документів. Заклад дошкільної освіти «Веселка» набрав прекрасного вигляду завдяки спільним зусиллям багатьох людей, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку та комфорті.

Колектив закладу висловлює щиру подяку всім батькам, районній та сільській владі, спонсорам за активну участь в житті закладу.

 Але особливі слова подяки я хочу сказати всім працівникам нашого закладу за невтомну працю, терпіння, любов до малюків, щирість почуттів та відданість рідному садочку.

Проте, є невирішені питання, які необхідно вирішувати тільки спільними зусиллями, а саме:

1.       Заміна дерев'яних вікон на металопластикові  по приміщеннях закладу (13 штук по 2,5 кв. м).

2.       Укладання бруківки тротуарної до входу в ЗДО.

3.       Ремонт сходів при вході до ЗДО.

4.       Укладання плитки тротуарної біля входу в приміщення ЗДО.

5.       Проведення вогнезахисної обробки дерев'яних елементів конструкцій горища ЗДО.

6.       Встановлення системи протипожежного захисту в усіх приміщеннях ЗДО.

7.       Добудова та облаштування кабінету сестри медичної.

 

8.       Перекриття та поточний ремонт підвалу (сховища).

 

Сподіваємось, що ми й надалі спільними зусиллями, бажанням, творчим підходом будемо успішно працювати над вирішенням найактуальніших проблем сучасності – виховання майбутніх громадян нашої держави.

Отже, аналіз роботи ЗДО за минулий навчальний рік показав, що обрані форми і методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогічного колективу позитивно впливають на результативність роботи з кадрами та досягнення дітей.  Річний план роботи за минулий навчальний рік виконано, роботу педагогічного колек­тиву за минулий навчальний рік оцінено, як задовільну.

Основними невирішеними питаннями, які виявлені протягом навчального року є:

1.       3алишається проблема використання інноваційних технологій у розвитку пізнавальної та образотворчої діяльності дітей  педагогами закладу.

2.       Потребує продовження робота з поновлення дидактичного матеріалу для розвитку пізнавальної діяльності дітей.

 

3.       Потребує удосконалення робота щодо формування мовленнєвої культури дітей дошкільного віку

                                                             

   «Дитина – ніжний паросток, я

кий стане могутнім деревом,

 тому дитинство вимагає до себе особливої уваги».

В. Сухомлинський

 

Поліпшенню якості освітньої діяльності сприятиме також вивчення та впровадження в практику роботи ЗДО нового державного стандарту дошкільної освіти – Базового компонента дошкільної освіти (далі – БКДО). БКДО представляє взаємозв’язок між цінностями дошкільної освіти, її напрямами та процесом формування досвіду дитини в різних видах діяльності. Це забезпечує освітній результат – компетентність дитини старшого дошкільного віку. Компетентність є і результатом освіти, і особистісним надбанням кожної дитини. Вона відображає систему взаємопов’язаних компонентів фізичного, психічного, соціального, духовного розвитку особистості дитини, а саме:

емоційно-ціннісне ставлення;

сформованість знань;

здатність до активного, творчого впровадження набутого досвіду та відповідні навички.

Тому у 2021-2022 році необхідно продовжити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища закладу дошкільної освіти, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини. Адже сучасний заклад освіти має бути позитивним,  динамічним простором, що оптимізує розвивальний потенціал дітей.

Відповідно до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (2020). Концепцiї Нацiонально-патрiотичного виховання дiтей та молодi, з метою задоволення потреби громадян в здобутті дошкільної освіти спрямувати освітню роботу ЗДО «Веселка» за такими завданнями:

 

 

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

НА 2021-2022  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

1.            Продовжувати формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик та технологій.

 

2.            Продовжувати здійснювати освітній процес на принципах наступності закладу дошкільної та початкової освіти  в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

3.            Удосконалювати роботу з формування мовленнєвої культури дошкільників.

 

 

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ

 ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:

« СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ

ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМКУ»

 

РОЗДІЛ 2.

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

 

2.1. Підвищення рівня професійної компетентності педагогів

Консультації для педагогів

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідаль-ний

Доповнення, корекція

1.

1.1. Опрацювання листів  МОН України  «Планування роботи закладу дошкільноі освіти на рік», «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021-2022 навчальному році»

1.2.Планування освітнього процесу в ЗДО відповідно до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (2020).

1.3. Безпека дитини в ЗДО  на час карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

серпень

директор,

вихователі

 

2.

Творчий вихователь – успішні діти.

вересень

директор,

вихователі

 

3.

Патріотичне виховання дошкільників засобами інтерактивної освітньої діяльності.

жовтень

директор,

вихователі

 

4.

Сучасне заняття в закладі дошкільної освіти.  Сучасні ігрові технології.

листопад

директор,

вихователі

 

5.

Розвиваємо мовленнєву культуру дошкільнят.

грудень

директор,

вихователі

 

6.

Дбаємо про моральне виховання дитини.

січень

директор,

вихователі

 

7.

Читаємо й переказуємо. Казки-зв’язки на основі мнемо- таблиць.

лютий

директор,

вихователі

 

8.

Інноваційні форми роботи з батьками.

березень

директор,

вихователі

 

9.

Імідж сучасного вихователя

квітень

директор,

вихователі

 

10.

 Адаптація дітей шестирічного віку до навчання в школі».

травень

директор,

вихователі

 

11.

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності організовувати

педагогічні години.

 

за потребою

(понеділок)

 

 

директор

 

12.

Організовувати індивідуальні консультації

 

за потребою

(протягом року)

директор

 

 

 

Відкриті покази різних видів діяльності, взаємовідвідування

 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Заняття « Грамоти вчиться завжди знадобиться» –старшого дошкільного віку (група «Дзвіночок»)

лютий

Губарь Т.М.

 

2.

Заняття з розвитку мовлення  для дітей старшого дошкільного віку «Моя улюблена казка» (група «Дзвіночок»).

лютий

Губар Н.В.

 

3.

Комплексне заняття – «Мовленнєві перлинки для кожної дитини» із дітьми молодшого дошкільного віку  (група «Капітошка»).

 

лютий

Дмитренко Т.Г.

 

 

 

 

2.2. Удосконалення професійного зростання вихователів

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальний

Доповне-ння, корекція

1.

Методичні рекомендації щодо планування освітнього процесу за програмою «Дитина»

вересень

педагогічні працівники

 

 

Методичні посиденьки «Сутність інноваційної педагогічної діяльності».

жовтень

педагогічні працівники

 

2.

Індивідуальне консультування педагогічних працівників з метою підвищення ефективності освітньої  діяльності.

протягом року

педагогічні працівники

 

3.

Основні складові трудової діяльності дошкільників (обмін досвідом).

грудень

педагогічні працівники

 

4.

Використання освітніх технологій під час занять з мовленнєвого  розвитку.

лютий

педагогічні працівники

 

5.

Організувати участь кожного педагога в районних методичних об`єднаннях та семінарах з метою підвищення фахової майстерності дистанційно (онлайн).

протягом навчального року

згідно з планом роботи РМК

директор, вихователі

 

 

2.3. Семінар-практикум для педагогічних працівників

Зятковецького  освітнього округу

 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальний

Доповне-ння, корекція

1.

Засідання 1.

 «Мовленнєва культура дошкільників»
Засідання 2.

Презентація «Праця – ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дітей».

 

вересень

 

 

січень

педагогічні працівники

 

педагогічні працівники

 

 

 

2.4. Самоосвіта

 

з/п

Зміст роботи

Термін

 

Відпові-дальний

Доповне-ння, корекція

1.

Активне залучення педагогічних працівників до індивідуальної самоосвітньої діяльності – однієї з основних форм самоосвіти педагога,   показника його професіоналізму, оновлення й удосконалення  знань, умінь і практичних навичок, особистого розвитку в цілому.

протягом року

директор

 

2.

Систематичне вивчення стану самоосвіти педагогів з метою забезпечення її методичного супроводу.

протягом року

 

директор,

вихователі

 

3.

Складання індивідуальних планів роботи із самоосвіти згідно індивідуальних проблем, над якими працюють педагоги.

до 15.09.21

 

 

вихователі

 

 

4.

Опрацювання:

-   протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти  на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) №8 від 25.08.2021 року;

до 01.09.21

 

всі педагоги

 

 

5.

Опрацювання вимог БКДО (оновлений), Овітньої програми ,,Дитина”(2020).

протягом року

всі педагоги

 

6.

Проведення педагогічних годин, спрямованих на підвищення якості освітнього процесу.

щопоне-ділка

директор, вихователі

 

7.

Опрацювання індивідуальних питань самоосвіти, які будуть використовуватися в освітньому процесі ЗДО:

o   Розвиток мовленнєвих здібностей дітей засобами казки.

 

o  Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури.

 

 

o  Навчання дітей читання за методикою Л.Шелестової.

 

 

протягом року

 

протягом року

 

 

протягом року

 

 

Дмитренко Т.Г.

 

Губар Н.В.

 

 

Губарь Т.М.

 

8.

Проведення взаємовідвідування занять,   прогулянок, режимних моментів, свят, розваг, та інших форм роботи з дітьми з метою обміну досвідом.

протягом року

 

всі педагоги

 

 

 

9.

Поглиблення інформаційно-комп’ютерного напряму самоосвіти з метою підвищення професійного рівня педагогів – опанування навичок роботи з комп’ютером, відкритими й безкоштовними електронними ресурсами і технологіями, їх адаптування до власних потреб; забезпечення умов для  навчання й оволодіння педагогами інформаційно-комунікаційними технологіями та їх широкого використання в освітньому процесі ЗДО; активне поповнення скарбнички різних матеріалів із веб-сайтів:

-             педагогічної преси;

-            в групах Facebook;

-            безкоштовне завантаження матеріалів журналу «Джміль» (електронні додатки jmil.com.ua;)

-            безкоштовний доступ до електронної версії журналу «Зростаємо разом» www.zrostayka.com.ua тощо.

 

протягом року

 

всі педагоги

 

 

 

 

 

2.5.  Педагогічні ради

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідаль-

ний

Відмітка про виконання

1.

«Проблеми, пошуки, знахідки» (настановча)

1.     Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.     Про підготовку ЗДО до нового навчального року (інформація).

3.     Про протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти  на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) №8 від 25.08.2021 року.

 

4.     Обговорення та схвалення річного плану роботи на 2021-2022 навчальний рік. Затвердження секретаря педагогічної ради.                                                        

серпень

2021

 

директор,

вихователі

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

«Мовленнєва культура дітей дошкільного віку»

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.«Методика розвитку мовлення і навчання дітей дошкільного віку української мови»  (презентація з досвіду педагогів).

3.Підсумки тематичного вивчення «Стан роботи з формування мовленнєвої культури дошкільника» (аналітична довідка).

лютий

2022

 

директор,

вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2022–2023 навчальний рік» (підсумкова)

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Про виконання річного плану (в роботі з дітьми, батьками, педагогами). Пріоритетні напрями роботи в наступному навчальному році.

3.          Підсумки готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі

(аналітична довідка)

травень

2022

 

 

директор,

вихователі

 

 

 

 

 

 

 

2.6. Атестація, курси підвищення кваліфікації

 

 

п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

 

 

Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (Губарь Т.М., вихователь)

2022 рік

 директор

 

2.

Атестація педагогічних працівників (Шевчук О.І.)

2021-2022

навчальний рік

директор

 
         

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3.

РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальний

Допов-

нення, корекція

1.

Організувати постійнодіючі виставки:

·       «Готуємося до педради»;

·       «На допомогу вихователю»;

·       «Новинки методичної літератури»;

·       «Перспективний педагогічний досвід ».      

протягом року

 

директор, вихователі

 

2.

Методичні рекомендації планування освітнього процесу відповідно до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» 2020 (за різними віковими групами).

вересень

директор

 

3.

Впровадження  матеріалів фахової преси («Дошкільне виховання», «Дошкільний навчальний заклад», «Вихователь-методист» та інш.) в освітній процес з дошкільниками.

протягом року

педколектив

 

 4.            

Допомога  вихователям у складанні перспективного плану роботи

протягом року

директор

 

5.

Надати допомогу вихователям  в складанні сценаріїв спортивних  свят, розваг.

протягом року

директор

 

6.

Виготовлення дидактичних ігор для розвитку мовленнєвого розвитку дошкільника.

ІV

квартал

2021 р.

вихователі

 

7.

Поповнення добірки сюжетних і предметних малюнків для складання розповідей за ними.

І квартал

2022 р.

Губар Н.В., Дмитренко Т.Г.

 

8.

Постійно забезпечувати та розширювати функціонування сайтуЗДО .

протягом року

директор

 

9.

Виготовлення дидактичного матеріалу для навчання дітей читання за методикою Л.Шелестової.

І квартал

Губарь Т.М.

 

 

РОЗДІЛ 4.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 

4.1. Робота з батьками

 

 

Загальні  батьківські збори:

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальний

Допов-

нення, корек-ція

1.

 

 

 

 

 

 

2.

1.Пріоритетні напрямки роботи закладу на 2021-2022 н. р.

2. Організація харчування дітей в ЗДО.

3. Вибори нового складу батьківського комітету  (онлайн).

 

 

1.    Підсумки  спільної роботи ЗДО та батьків  в 2021-2022 навчальному році.

2. Ваша дитина іде до школи.

3. Проблеми та завдання на наступний навчальний рік.

 

вересень

 

 

 

травень

директор, вихователі

 

 

 

 

 

 

директор, вихователі

 

Групові батьківські збори

 

в групі «Капітошка»

(4-5 й рік життя)

 

І. «Умови успішної адаптації дитини до умов ЗДО»

 (онлайн)

·     Довіра, як основний чинник успішної адаптації дитини в дошкільному закладі

· Вибори батьківського комітету.

 

 

ІІ.  «Виховання дітей – спільна справа батьків і педагогів»

 

·     Дитина має бути вихованою. 

·     Звіт про роботу батьківського комітету.

  

  в групі «Дзвіночок»

(5-7 рік життя)

 

І. «Готуємося до школи разом: спільна робота ЗДО та сім’ї у формуванні життєвої компетентності дитини старшого дошкільного віку»

(онлайн)

 

·     Психологічна готовність дітей до школи в умовах впровадження стандартів Нової української школи

 

·     Вибори батьківського комітету групи.

                                                                                 

ІІ. «Дитина зустрічається зі школою»

 

·     Критерії готовності дитини до вступу у школу.

·     Рекомендації батькам першокласника на 1вересня.

·     Звіт про роботу батьківського комітету.

 

 

вересень

 

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

 

вересень

 

 

 

 

 

 

 

травень

 

 

Дмитренко Т.Г.

Губарь Т.М.

.

 

 

 

Дмитренко Т.Г.

Губарь Т.М.

 

 

 

Губар Н. В.,

Губарь Т.М.

 

 

 

 

 

 

Губар Н. В.,

Губарь Т.М.

 

 

Консультації для батьків

1.

«Режим роботи ЗДО.

Як звикнути до дитячого садочка»

вересень

 

вихователі

 

2.

 «Гіперактивні діти: плюси і мінуси»

жовтень

вихователі

 

3.

«Патріотизм плекається в родині»

листопад

вихователі

 

4.

«Телефон і малюки»

грудень

вихователі

 

5.

«Привчаємо дитину до самостійності»

січень

вихователі

 

6.

«Розвиваємо мовлення дітей

лютий

вихователі

 

7.

«Одяг дітей відповідно до погоди»

березень

вихователі

 

8.

«Трудова діяльність дітей вдома»

квітень

вихователі

 

9.

«Портфель знань та емоцій

майбутнього школяра»

травень

вихователі

 

               

 

 

 

4.2. Загальні заходи для дітей

 

Виставки

 

·        «Осіння феєрія»

·        «Новорічні фантазії»

·        «Весняний вернісаж»

·        «Дорожня абетка»

·         Фотовиставка «Вишивана Україна»

 

жовтень

грудень

березень

квітень

 

травень

Губар Н.В.,

Губарь Т.М.

Дмитренко Т.Г.

 

 

Свята та розваги

1.

Свято Осені

листопад

Губар Н.В., Губарь Т.М., Дмитренко Т.Г.

 

2.

Новорічні свята «Принесе Мороз ялинку дітворі в кожну хатинку»

грудень

Губар Н.В.,

Губарь Т.М., Дмитренко Т.Г.

 

3.

«Мама і весна»

березень

Губар Н.В.,

Губарь Т.М., Дмитренко Т.Г.

 

4.

 «Випускне свято»

травень

Губар Н.В.,

Губарь Т.М.

 

 

Тижні безпеки та ЦЗ

1.

Місячник цивільного захисту.

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

вересень-жовтень

директор,

вихователі

 

2.

Увага!  Діти на дорозі! Тиждень дорожнього руху.

листопад

директор,

вихователі

 

3.

Тиждень безпеки дитини.

квітень

директор,

вихователі

 

4.

Тиждень охорони праці. День ЦЗ

квітень

директор,

вихователі

 

           

 

4.3. Співпраця зі школою

 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-

дальний

Відмітка про викона-ння

1.

Облік загальної кількості дітей по селу Зятківці та дітей 5-ти річного віку.

вересень

 

директор,

вихователі

 

 

2.

Обговорити та затвердити план спільних заходів для співпраці ЗДО «Веселка» с. Зятківці та ЗЗСО І-ІІІ ст.            с. Зятківці ім. Г.Т. Танцюри

серпень

директор ЗДО, заступник директора школи

 

3.

З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі:

·      використовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: «Школа», «Бібліотека» та ігри іншої шкільної тематики;

·      знайомити вихованців з правилами поведінки школярів;

·      організувати конкурс дитячих творчих робіт на шкільну тематику;

·      вчити складати творчі розповіді про школу.

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

вихователі

 

 

 

 

4.

З метою підвищення якості організації наступності у роботі ЗДО і школи:

·    продовжувати вивчати стан освітнього процесу в початкових класах і старшій  групі  ЗДО;

·    ознайомитися зі змістом програми для учнів 1-го класу на новий навчальний рік;

·    ознайомити вчителів початкових класів з Базовим компонентом дошкільної освіти (оновлений) та Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» 2020.

·    відслідковувати успішність випускників ЗДО у початковій школі;

·    здійснювати освітній процес у старшій групі з чітким дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;

·    відводити належне місце грі в режимі дня старших дошкільників;

 

·    дотримуватися єдиного підходу в прищепленні дітям старшого дошкільного віку та молодшим школярам культурно-гігієнічних навичок та культури поведінки;

·    виготовляти та широко використовувати в освітньому процесі ігри розвивального спрямування з різних освітніх ліній;

·    активно впроваджувати ППД в освітній процес старших дошкільників;

·    сприяти загальному розвитку кожної дитини, її оздоровленню.

 

 

 

протягом року

 

вересень

 

протягом року

 

 

протягом року

протягом року

протягом року

 

протягом року

 

 

протягом року

 

протягом року

протягом року

 

 

вихователі,

вчителі

 

 

вихователі

 

 

директор ЗДО,

 заступник директора школи

вихователі

 

вихователі

 

вихователі

 

 

вихователі

 

 

 

вихователі

 

вихователі

 

 

вихователі

 

5.

Поради для батьків щодо підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. 

ІІ квартал

Губар Н.В.,

Губарь Т.М.

 

 

6.

Конкурс дитячих малюнків «Скоро я піду до школи».

 березень

Губар Н.В.,

Губарь Т.М.

 

7.

Екскурсія в школу.

квітень

вихователі

 

8.

Збори для батьків майбутніх першокласників «На порозі школи».

травень

директор ЗДО,

завуч школи

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 5.

АДМІНІСТРАТИВНО - ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Доповнення, корекція

Виробничі наради

1.

1.  Про підсумки підготовки закладу до нового навчального року.

2. Організація роботи ЗДО в 2021-2022 навчальному році.

3. Про організацію протиепідемічних заходів у ЗДО на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19.

4.          Про підготовку ЗДО до осінньо-зимового

періоду.

серпень

2021

директор

 

 

2.

1.  Стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей.

2.     Стан харчування дітей за 2021 році.

3.       Ознайомлення з наказами. Обговорення графіка відпусток

 працівників ЗДО.

 

січень

2022

 

 

 

 

директор

 

3.

 

 

 

 

1.  Аналіз стану освітнього процесу за 2021-2022 навчальний рік.

2Взаємодія ЗДО із ЗЗСО, сім’єю та громадськістю.

3. Про підготовку до проведення ремонтних робіт та дотримання правил з охорони праці  під час їх проведення.

травень

2022

директор

 

Загальні збори колективу

1.

1.   Про підсумки підготовки ЗДО до нового навчального року.

 

2. Про мережу груп, режим та графік роботи закладу в 2020-2021 н. р.  

01.09.2021

директор

 

 

2.

1 Про  основні напрямки управлінської діяльності в 2020-2021 навчальному році.

2.Звіт керівника закладу про свою роботу.

 

30.05.2022

директор

 

 

Зміцнення матеріально-технічної бази

1.

Перевірити готовність груп до нового навчального року.

до 01.09.2021

директор,

зав.  господарста

 

2.

Розробити план заходів по покращенню матеріально-технічного стану приміщень ЗДО на 2022 рік.

грудень

директор,

зав.  господарста

 

3.

Продовжити роботу по ландшафтному дизайну ігрового майданчика, квітників.

жовтень, березень

директор,

зав.  господарста

 

4.

Вчасно поповнювати ЗДО миючими, дезінфікуючими  засобами, твердим та м`яким інвентарем.

постійно

директор,

зав.  господарста

 

5.

Залучати спонсорські кошти та благодійні внески на оновлення матеріально-технічної бази закладу

постійно

директор,

зав.  господарста

 

6.

Контролювати роботу завідувача господарства щодо:

-     своєчасної подачі замовлень та завезення продуктів харчування;

-      збереження продуктів харчування, відповідності сертифікатів, дотримання термінів реалізації;

- економного використання миючих та чистящих засобів;

- за своєчасним ремонтом меблів, ігрового обладнання на майданчиках, сантехнічного та технологічного обладнання;

- за виконанням режиму економії води та електроенергії, тепла;

- своєчасної підготовки системи опалення до опалювального сезону;

-     здійснення вимірів опори ізоляції електрообладна-ння;

- за дотриманням вимог щодо утримання території та приміщень ЗДО;

-     за своєчасним поданням показників, електроенергії;

-     виконання інструкцій по з ОП та БЖД.

постійно

директор

 

 

7.

Контролювати роботу кухаря:

-     закладку продуктів харчування;

-     технологію приготування страв;

-     якість приготування страв;

-     відповідність норм видачі порцій на групи;

-     дотримання санітарно-гігієнічних вимог при обробці продуктів харчування;

-     виконання інструкцій по з ОП та БЖД.

 

постійно

директор

 

 

8.

Контролювати роботу помічників вихователів:

-     якість прибирання;

-     якість миття посуду;

-     санітарний стан приміщень, санвузла, обладнання, інвентаря;

-     виконання інструкцій з ОБЖ та ОП.

постійно

директор

 

 

9.

Контролювати роботу машиніста з прання білизни та прибиральника:

- наявність та дотримання графіку зміни білизни, якість прання;

- дотримання норм витрат миючих засобів;

- збереження обладнання;

-     якість прибирання;

-     санітарний стан приміщень,  обладнання, інвентаря;

- виконання інструкцій з ОБЖ та ОП.

постійно

директор

 

 

10.

Систематично здійснювати контроль за станом ігрового обладнання, дитячих меблів, санітарно-технічного обладнання, теплотехнічного, енергетичного та технологічного обладнання.

щомісяця

директор,

зав. господарства

 

11.

Своєчасно проводити інвентаризацію та списування інвентарю, обладнання та матеріалів.

 

відповідно до графіка

директор,

зав.  господарста

 

12.

Скласти план заходів щодо покращення матеріально-технічної бази закладу, проведення поточних ремонтних робіт. Придбати матеріали для поточного ремонту приміщень та групових кімнат.

 

квітень

директор,

зав.  господарста

 

13.

Контролювати своєчасне проходження медичного огляду працівниками закладу.

відповідно до графіка

директор

 

 

14.

Систематично знайомити з наказами та розпорядженнями управління відділу освіти та інш. управлінь.

постійно

директор

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Медична робота

 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальний

Доповнення, корекція

 1.

Консультація для педагогічного та технічного персоналу – «Попередження дитячого травматизму та перша долікарська допомога».

вересень

сестра медична

 

2.

Прийом дітей, аналіз, картки щеплень.

протягом року

сестра медична

 

 3.

Підбір меблів для дітей різних вікових груп.

вересень

сестра медична,

вихователі

 

 4.

Контроль за поставою дітей.

протягом року

сестра медична

 

 5.

Контроль  дезінфікуючих засобів в ЗДО.

протягом року

сестра медична,

зав.

господар-ства

 

 6.

Випуск санбюлетнів.

протягом року

сестра медична

 

 7.

Організація і контроль загартування та оздоровлення дітей.

протягом року

сестра медична

 

 8.

Проведення огляду дітей.

протягом року

сестра медична

 

9.

Організація збалансованого харчування дітей. Виготовлення картотеки страв.

протягом року

сестра медична

 

10.

Робота над оздоровленням дітей     ( вітамінізація, вправи на корекцію).

протягом року

сестра медична

 

11.

Контроль рухового режиму дітей по групах.

протягом року

сестра медична

 

12.

Контроль за використанням та зберіганням миючих та дезинфікуючих засобів.

протягом року

сестра медична

 

13.

Виступи на батьківських зборах, нарадах колективу,

з проблем фізичного

 розвитку, загартування та оздоровлення, харчування дітей.

протягом року

сестра медична

 

14.

Контроль за графіком щеплень дітей.

за графіком

сестра медична

 

15.

Відвідування занять з фізкультури, гімнастики пробудження.

протягом року

сестра медична

 

16.

Оформлення звітів по захворюванню дітей.

щомісяця

сестра медична

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 6.

ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ (КОНТРОЛЬНА ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ)

Вивчення стану організації освітнього процесу

Вид контролю

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відпові-дальний

Форма узагальнення

Підсумковий

Готовність ЗДО  до нового навчального року.

серпень

директор

 

довідка, наказ

Оглядово-оперативний

Дотримання графіку роботи різними категоріями працівників ЗДО. 

протягом року

директор

 

інформація (за необх.  наказ)

Оглядово-оперативний

Зміст та якість перспективного планування 

 

листопад

директор

 

інформація, рекомен-

дації

Оглядово-оперативний

 

Загальна організація харчування дітей та нормативно-технологічна документація.

протягом року

директор

 

інформація, наказ, виробнича

нарада

Оглядово-оперативний

Готовність педагогів до роботи 

протягом року

директор

 

інформація, рекомен

дації

Оглядово-оперативний

Дотримання режиму дня з урахуванням вимог програми «Дитина».

протягом року

директор

 

інформація, рекомен-

дації

Оглядово- оперативний

Взаємодія ЗДО із ЗЗСО, сім’єю та громадськістю.

протягом року

директор

 

інформація (за необх.  наказ)

Оглядово- оперативний

Стан ведення ділової документації працівниками ЗДО.

1 р/кв

директор

 

інформація (за необх.  наказ)

Оглядово- оперативний

Планування освітнього процесу вихователями.

1 р/міс

директор

інформація, рекомен-

дації

Тематичний

Стан  роботи з мовленнєвої культури дошкільників»

 

лютий

2022

директор

 

довідка, наказ (до педради)

Оглядово-оперативний

Організація  харчування в групах

усі групи

протягом року

директор, сестра медична

 

інформа-

ція,

 рекомен-

дації

Оглядово-оперативний

Інформативність для батьків 

усі групи, протягом року

директор

 

інформація, рекомен-

дації

Оглядово-оперативний

Медико-педагогічний контроль 

усі групи

1 раз в квар-тал

сестра медична

інформація, рекомен

дації

Оглядово-оперативний

Виконання вимог безпеки життєдіяльності 

 

усі групи

протягом

року

директор

 

інформація,

рекомен

дації

Підсумковий

Показники компетентності випускника ЗДО

травень

директор

 

довідка, наказ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення питань функціонування

Назва блоку

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відповідальний

Безпека життєдіяльності, охорона праці, охорона дитинства

Стан роботи щодо дотримання працівниками закладу вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, інструкцій з охорони праці

Щоквартально

Директор, завідувач згосподарства

Контроль за безпекою навчального обладнання, приладів, навчально-наочних посібників тощо, які використовуються під час освітнього процесу відповідно до чинних типових переліків і норм

Щомісячно

Директор, завідувач  господарства

Стан роботи щодо попередження нещасних випадків з працівниками та дiтьми.

Щомісячно

Директор, завідувач згосподарства

Стан загального тexнiчного огляду будинку і споруд закладу дошкільної освіти

Щоквартально

Директор, завідувач згосподарства

Стан спортивного обладнання у спортивному залі та проведення занять з музики у музичній залі

Щоквартально

Директор, завідувач згосподарства

Виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в закладі освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), вжиття заходів для їх вирішення

Щоквартально

Директор, завідувач згосподарства

Стан малих форм на дитячих майданчиках, спортивного обладнання на
спортивному майданчику та ігрових дитячих майданчиках

Щоквартально

Директор, завідувач  господарства

Стан готовності сил і засобів евакуації вихованців закладу, педагогічного складу та обслуговуючого персоналу із зон надзвичайних ситуацій у безпечні райони.

Жовтень 2021, травень 2022

Директор, завідувач згосподарства

Стан організації роботи з цивільного захисту в закладі

Грудень 2021

Директор, завідувач згосподарства

Стан проведення моніторингу щодо якості організації освітнього процесу з дітьми, а саме: визначенням необхідних умов, засобів, форм і методів з основ безпеки життєдіяльності

Травень 2022

Директор

Стану пожежної безпеки навчальних, підсобних та інших приміщень

 

Щомісяця

Директор, завідувач з господарства

Стан евакуаційних шляхів та системи оповіщення на випадок надзвичайних ситуацій

Щоквартально

Директор, завідувач з господарства

Стан вентиляційних каналів на харчоблоці ЗДО.

Щоквартально

Директор, завідувач з господарства

Організація харчування

Вивчення санітарно-гігієнічного стану харчоблоку та організації харчування в закладі

Щомісячно

Директор,  сестра медична, завідувач гсподарства

Стан транспортування продуктів харчування, умови і терміни придатності, відповідність сертифікатам якості продуктів

Щомісячно

Директор,  сестра медична, завідувач гсподарства

Контроль за технологією приготування страв, їхній вихід, наявність відібраних добових проб кожної страви

Щомісячно

Директор,  сестра медична, завідувач гсподарства

Стан роботи щодо дотримання належних умов повноцінного збалансованого харчування дітей

Щомісячно

Директор,  сестра медична, завідувач гсподарства

Відповідність режиму харчування та умов прийому їжі віковим та гігієнічним вимогам

Щомісячно

Директор,  сестра медична, кухар

Стан роботи щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у вихованців під час приймання їжі

Щомісячно

Директор,  сестра медична, вихователі

Забезпечення оптимального питного режиму дітей

Щомісячно

Директор,  сестра медична, вихователі

Медичне обслуговування

Стан дотримання маркування дитячих меблів відповідно до антропометричних вимірювань дітей

Щомісячно

Директор,  сестра медична, завідувач гсподарства

Стан здоров’я дітей, захворювання

Щомісячно

Директор,  сестра медична

Організація рухового режиму дітей та загартування

Щоквартально

Директор,  сестра медична, вихователі

Стан роботи щодо ефективності виконання заходів з фізкультурно-оздоровчої роботи

Щоквартально

Директор,  сестра медична, вихователі

Виконання медико-профілактичних заходів

Щоквартально

Директор,  сестра медична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

ПЛАН РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Доповнення, корекція

1.

З метою запобігання  нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного вихованця:

-  опрацювати посадові інструкці, інструкціїї з безпеки життєдіяльності дітей та інструкції з охорони праці; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила пожежної безпеки та ЦЗ

 

-           систематично проводити інструктажі під час прийняття на роботу, на робочому місці, позапланові та цільові інструктажі;

 

-       контролювати  якість надання дітям знань з безпеки життєдіяльності, пропаганди цих знань серед батьків;

 

-       надавати необхідну методичну допомогу вихователям щодо пропаганди здорового способу життя серед дітей і батьків;

 

-       систематично розглядати питання щодо попередження дитячого травматизму на нарадах при директору;

 

 

 

 

-       організувати:

·     місячник ЦЗ,

·     тиждень знань з безпеки життєдіяльності,

·     тиждень дорожнього руху,

·     тиждень безпеки дитини;

 

-       систематично поновлювати інформаційні матеріали в куточках для батьків з питань попередження дитячого травматизму в різні пори року;

 

-       проводити чергові огляди технічного стану будівлі, ігрових споруд.

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

за  графіком

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вересень, жовтень,

 

листопад,

квітень-

травень

 

протягом року

 

 

 

 

 

2 рази на рік

 

 

 

 

директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

директор,

вихователі

 

 

 

 

 

директор

 

 

 

 

директор

 

 

 

 

 

 

директор,

вихователі

 

 

 

 

 

 

 

директор,

вихователі

 

 

 

 

 

вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

директор,

комісія

 

2.

З метою збереження та зміцнення здоров’я кожного вихованця:

-       скоординувати роботу сестри медичної та педагогічного колективу ЗДО щодо профілактичних захворювань та

загартовування дітей;

 

-       проводити медичний огляд дітей і аналізувати причини дитячої захворюваності та ефективність її усунення;

 

-       інформувати батьків щодо профілактики кишкових, інфекційних та інших захворювань дітей.

протягом року

 

 

 

 

 

директор,

сестра медична,

вихователі

 

 

 

 

сестра медична

 

 

сестра медична

 

 

 

 

 

 

ІІ. РОБОТА З ОХОРОНИ ПРАЦІ

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Доповнення, корекція

1.

Контроль за виконанням вимог охорони праці під час проведення ремонту.

червень – серпень

директор

 

 

2.

Складання актів готовності ЗДО (приміщення, спортивного майданчика, груп) до нового навчального року.

серпень

комісія

 

3.

Проведення вступного інструктажу з ОП при прийомі працівників на роботу.

за потребою

директор

 

4.

Проведення   інструктажів  (первинного, повторного, позапланового, цільового) на робочому місці.

вересень,

березень,

червень,

за потребою

директор

 

 

5.

Проведення навчань з охорони праці та ЦЗ.

вересень

директор

 

6.

Видання наказу про попередження дитячого травматизму.

вересень квітень

директор

 

7.

Оновлення куточка ОП.

 

вересень

директор

 

8.

Заправка вогнегасників.

за потребою

завідувач  господарства

 

9.

Випробування системи опалення й отримання акту готовності.

 

вересень

завідувач  господарства, комісія

 

10.

Контроль за підготовкою ЗДО до роботи в зимових період.

жовтень

директор

 

11.

Звіт про виконання колективного договору з розділу ОП.

грудень

завідувач  господарства

 

12.

Видання наказу про організацію роботи з охорони праці.

вересень

директор

 

13.

Контроль за журналом реєстрації інструктажів з працівниками.

протягом року

директор

 

14.

Розглядати питання про ОП в ЗДО на педрадах, виробничих нарадах, нарадах при директору

протягом року

директор