Сторінка вихователя групи

Вихователь Губар Надія Василівна

Помічник вихователя Губар Світлана Василівна

Шановні батьки!

З 4 січня 2023 року ЗДО "Веселка" переходить на офлайн навчання.

Ласкаво просимо до нашого садка!

Додаткову інформацію шукайте у ваших групах Viber

 

Дистанційна форма роботи з дошкільнятами

в 2022-2023 навчальному році

 


Шановні батьки,

всю необхідну інформацію та матеріали дистанційного навчання

ви знайдете у груповому чаті viber.

Ласкаво просимо до спільної праці. Завчасно всім щиро вдячні.

Разом до ПЕРЕМОГИ!     

 

2019-2020 навчальний рік

 XI тиждень      

 Заходи

 на час карантин

    (25.05.2020-29.05.2020)    

Тема тижня „Скоро я піду до школи"

П'ятниця 29 травня

Тема: „Літні місяці"

На якому з малюнків зображена пора року – літо?

 

Весела руханка „Шоколадки"

https://youtu.be/BicaLNUeoJQ

Дякуємо всім за терпіння та співпрацю! 

До нових зустрічей! Хай щастить! 

    Дорогі наші випускники, сьогодні ви залишаєте стіни нашого дитячого садка, в якому ви вчились дружити, здобували свої перші перемоги. Бажаємо вам успішного навчання в школі, міцного здоров’я, багато радості, справжньої вірної дружби, успіхів у праці, спорті та творчості.     

Шановні батьки та дорогі діти,

бажаємо вам гарного та веселого літа!

Четвер 28 травня

Тема: „,Літо - літечко"

Дидактична гра „Сонце - добре, сонце - погано"

 

Малювання "На квітковому лузі. Божа корівка."

 

Уроки обережності - Водойми (відео) 

https://youtu.be/dCZmO-nu0Ss

Cереда 27 травня

Підсумкове заняття з математики

Дидактична гра «Покажи скільки». Завдання: порахувати предмети і їх кількість позначити відповідною цифрою

 

Вирішення прикладів на додавання і віднімання

Розв'язуємо задачі

 

Азбука безпеки на дорозі (відео)

https://youtu.be/3fjen7XepG0

Слухання пісні „Про літо"

https://youtu.be/_VjBLOzz7T8

 

Вівторок 27 травня

Тема: „Подорож в країну грамоти»

Давайте з вами згадаємо:

– З чого складається наша мова (з речення)

– З чого складаються речення (з слів)

– З чого складаються слова (з складів)

– З чого складаються склади (з букв)

 М’яч – це слово чи  речення? (Слово).  Складіть зі словом м’яч речення. (Мама купила мені м’яч). А давайте порахуємо, скільки слів в цьому реченні? (4) 

Напишемо наше речення графічно. Сідайте за столи, у вас олівець і листочок |_ _ _ _.

А тепер навпаки. Склади будь-яке речення по схемі |_ _.    |_ _ _.

Назвіть голосні звуки

 

Прочитайте склади

Прочитайте слова

Аплікація „Квіти мого садка"

Мудрі казки тітоньки Сови - Про гриби

https://youtu.be/4LsFZZekEu0

 Понеділок 26 травня

Тема: „Книга - твій друг "

Діти, сьогодні до нас . завітала незвичайна гостя. А хто це — розгадайте загадку.

Дуже я потрібна всім:

І великим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книга.)

Які книжки вам найбільше подобаються? Звичайно, більшості з вас подобаються казки. А чи добре ви їх знаєте?

Відгадайте з якої казки

Хто утік від баби з дідом,-

Не міг сидіти на вікні.

Зустрів у лісі різних звірів

І кожному співав пісні

(Казка «Колобок»)

Знайшов півник колосок

Змолов борошна мішок

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі

Мишенят не пригощав

Бо жоден з них не помагав

(Казка «Колосок»)

Вигнав дід козу із хати

Та й пішла вона блукати

В зайця хатку відібрала

Всі козу ту виганяли

Рак козуню ущипнув

Зайцю хатку повернув

(Казка «Коза дереза»)

Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі

Тут лисичка прибігає

Швидко півника хапає

Біжить котик рятувати

В лиски півника забрати

(Казка «Котик і півник»)

Я бичок — третячок

Солом’яний у мене бочок

Мене з соломи дід зробив

Бік смолою засмолив

(Казка «Солом’яний бичок»

Діти, як ви думаєте чи можна, не читаючи, здогадатися про що написано в книзі?

Звичайно можна. Тому що кожна книга має свою обкладинку і по малюнку на ній можна зрозуміти, про що написано в книзі.

Гра «Відгадай твір за назвою малюнка»

Зрозуміло що кожному хочеться читати книжку цікаву, яскраву, новеньку, охайну  і мабуть ніхто не хоче брати до рук книжку брудну, з пом’ятими, порваними та обписаними олівцями сторінками. Тому з книжками як треба поводитися?

Гра «Так» чи «ні».

Чи потрібно любити книжки?

Чи можна бруднити книжки?

Чи можна розглядати малюнки в книжках?

Чи можна рвати сторінки?

Чи можна підклеювати та ремонтувати книги?

Чи потрібно ставити книжки на поличках?

Чи можна обмальовувати книжки?

Чи потрібно книги берегти?

Запам'ятайте, діти, „Книгу читай, розуму набирай"

 

Тема: „Правила поведінки під час грози"

Літо - найкраща пора для дітей.  Літо повне сюрпризів: спека, холод, грози. Тому кожній дитині і навіть дорослому необхідно знати правила поведінки під час грози.

Читання вірша “Прийшла гроза –тікай дітвора”.

Прийшла гроза, і блискавиці

На крилах мчаться до землиці.

Дощ поливає, грім гримить,

Як же вести себе в цю мить?

Хоч страшно дуже, не біжіть,

І металеві іграшки з собою не беріть.

Маленьких діток забирайте

Чимдуж додому поспішайте.

Під деревом ти також не ховайся.

Тікай і в хаті закривайся,

Кватирку теж прикрий гарненько.

Як є димар, закрий швиденько.

Біля розетки не сідай.

Електроприлади усі повимикай

Як будеш так себе вести,

Боятись нічого грози.

На небі райдуга-дуга.

Стриба, радіє дітвора,

Бо вже закінчилась гроза,

І не страшна тепер вона.

Запитання до дітей. 1. Що робити, коли вас застала гроза на вулиці?

2. Де краще сховатися від грози?

3. Що треба позакривати, а що обов'язково вимкнути?

4. Як можна заспокоїти маленьких?

5. Що буває на небі після грози?

Розгляньте ілюстрації природних явищ „Гроза", „Дощ", „Райдуга"

Правило. Під час грози додому швидко йди, закривай кватирку і

електроприлади всі відключи.

 

       X тиждень      

 Заходи

 на час карантин

    (18.05.2020-22.05.2020)    

Тема тижня „Пошта"

П'ятниця 22 травня

Тема: „Подорож листівки"

Сьогодні ми з вами вирушимо в дуже незвичайну подорож. Куди буде наша подорож, ви можете дізнатися з загадки:

Хто розносить нам листи,

Телеграми і газети?

Ой, важка у нього ноша!

Діти, хто він? (Листоноша)

 

Сьогодні ми з вами будемо говорити про історію пошти, про те, як люди в давнину, за старих часів і в наш час могли передавати повідомлення, новини.

Уявіть, що ми опинилися з вами в ті часи, коли жили стародавні люди. Вони полювали на мамонтів, жили в печерах. Вони не вміли писати, у них не було телефону. Як же вони обмінювалися новинами? Вони посилали людину (гінця) з усними повідомленнями. На шляху гінця було багато небезпек,багато часу він був у дорозі.

Минув час, коли люди полювали на мамонтів і малювали послання на стінах печер і шкурах тварин. Люди навчилися писати.

Люди стали частіше обмінюватися повідомленнями, писати листи. І з'явилася спеціальна поштова служба. Туди йшли працювати сміливі і сильні люди. Їм доводилося долати дуже великі відстані на конях.

Ну, як швидкі б не були коні, листи і послання йшли довго. Та ще й розбійники чекали їх по дорозі. Тому листи не завжди доходили до адресата.

Ще люди використовували голубів для передачі повідомлень. До них прив'язували листочок з повідомленням і відпускали. Голуби завжди знаходили дорогу додому. Це поштові голуби.

 

Але минав час. І відправити лист стало набагато простіше і швидше. З'явилися нові засоби зв'язку. Це літак, потяг.

Літак - авіа пошта.

Поїзд - поштовий вагон.

За допомогою поштової служби, люди надсилають один одному листи, листівки, посилки, бандеролі, телеграми.

Зараз є і електронна пошта. Швидко відправити лист можна за допомогою комп'ютера.

А як працює звичайна пошта?

Дидактична гра «Яка пошта?»

- Щоб відправити лист по залізниці, потрібен (що?) ... (Поштовий вагон).

-Щоб відправити лист авіапоштою, потрібен (що?) ... (Літак).

- Щоб відправити лист голубиної пошти, потрібен (хто?) ... (Голуб)

- Щоб відправити лист електронною поштою потрібно (що?) ... (Комп'ютер).

- Щоб відправити лист на північ, потрібні (що?) ... (Собачі упряжки, вертоліт).

Діти, подумайте, будь ласка, і скажіть, якої пошти зараз немає? (Голубиної).

Підсумок заняття.

- Що потрібно не забувати робити в свята, дні народження і коли наші рідні і друзі знаходяться далеко? (Надсилати вітальні листівки та листи.)

Виконати руханку „Повтори як я"

 https://youtu.be/k959FpplzlM

 

Четвер 21 травня

Тема: „Як я намалював би весну" (творча розповідь за опорними словами)

Читання вірша про весняний  мсяць травень

Ось і настав третій місяць весни – травень. Травень – це  пізня весна. У травні приходить час зеленої трави, звідси і назва місяця. Усе довкола вкривається травою, квітами, на деревах з’являються листочки. У цей час можна побачити конвалії, медунки. Зацвітає береза,, горобина. У травневому лісі зацвітають чорниці, суниці, малина. У травні прилітають з півдня всі птахи. Поповнюються родини у зайця, вовка, лисиць, куниць, дрібних гризунів.

Погода у травні мінлива. Трапляються перші теплі дощі і грози.

Дидактична гра «Весна прийшла»

 Назвіть усі три весняні місяці та їх особливості.

 Запрошую вас стати художникам і намалювати весну за допомогою слів.

Складання творчих розповідей за опорними словами: сонечко, небо, листочки, травичка, квіти, вітерець.

Весною яскраво світить сонечко. Небо  блакитне. На деревах  з'явилися листочки. Травичка зеленіє, розцвіли перші квіти.  Сонечко яскраве, лагідне, привітне. По весняній травичці гуляє вітерець.

Тема: „Українці ми маленькі"

Доброго ранку! Доброго дня!

Говорите ви, говорю і вам я.

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну відому, в країну чудову,

Що так нас чекає й збагачує мову.

Малята, у якій чудовій країні ми з вами живемо?  Україна – це наша Батьківщина. Україна – могутня держава. А ще вона яка?

Мовленнєва гра «Яка наша Україна» ( калинова, квітуча, зоряна, барвінкова, багата, співуча, барвиста, дружня, мила, дорога, рідна).

- А як називають людей, які живуть на Україні? Тому ми з вами теж…? На якій мові ми з вами розмовляємо?

Діти, що можна сказати про нашу рідну українську мову, яка вона?

Дидактична гра «Яка наша мова?»

(солов'їна, милозвучна, калинова, рідна, красива, пісенна, барвінкова, материнська, неповторна, казкова, співуча)

До нас у гості завітали маленькі українці, Оленка і Тарасик.

 

Діти, подивіться на одяг наших українців. Він у них не звичайний, а святковий. Малята, скажіть, будь ласка, у що одягнений наш Тарасик? (сорочка-вишиванка, червоні шаровари, синій пояс, на голові - шапка, на ногах - чоботи).

Діти, а у що одягнена лялечка Оленка? (сорочка-вишиванка, спідниця, фартушок, на голові віночок, на шиї - червоне намисто, на ногах - червоні чобітки)

Дидактична гра «Яке наше вбрання?»

- Українська сорочка яка? (вишита, тоненька, лляна, біла)

- Українські шаровари які? (широкі, червоні, просторі, великі, українські)

- Українська спідничка яка? (невеличка, яскрава, зручна, синя, пряма, вишита)

- Український пояс який? (чоловічий, широкий, міцний, довгий, ошатний)

- Українські чобітки які? (червоні, міцні, високі, невисокі, зручні)

- Український віночок який? (різнокольоровий, гарний,квітучий, новий, барвистий)

Діти, ви сьогодні дуже постаралися. Чи подобається вам  одяг на ляльках? Чому?

 

Українка я маленька

Українці батько й ненька

І сестричка, братик милий

На вкраїні народились.

 

21 травня -  ДЕНЬ ВИШИВАНКИ

 

День вишиванки присвячується українській родині

Шановні батьки, надсилайте свої фотографії, будемо дуже раді вас бачити.

Cереда 20 травня

Тема: «Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж, більше, менше».

Вправа «Рахуй далі». Дорослий починає рахунок (від 1 до 10), а дитина продовжує. Наприклад : 1, 2  – далі дитина; 6, 7 – далі дитина.

Дидактична гра «Рахуй по порядку». Завдання: розкласти перед дитиною картки з зображенням цифр і запропонувати їй розкласти їх по порядку 1….10. Коли дитина виконає завдання порахувати з нею у прямому і зворотному напрямку по картках і закріпити цифри.

Дидактична гра «Покажи скільки». Завдання : порахувати предмети і їх кількість позначити відповідною цифрою. П’ять машин – цифра 5…

Порівнювання множин. Візьміть дві групи предметів, наприклад 5 ляльок і 4 олівці. Запитання: Скільки ляльок? Скільки олівців? Чого більше? На скільки ляльок більше? Чого менше? На скільки олівців менше? Що треба зробити, щоб олівців було стільки ж скільки ляльок? Що треба зробити , щоб ляльок було стільки ж скільки олівців? (всі дії показувати на предметах).

 

Розучування пісні „Сорока - ворона"

https://youtu.be/4YStc17NQKM

 

Вівторок 19 травня

Тема: „Звук [к],  буква К к. Читання слів"

З якою літерою ви ознайомилися на попередньому занятті? (З літерою Ф). Які звуки позначає ця літера? (Твердий приголосний [ф] та м'який [ф']. Пригадайте слова з цими звуками.

Сьогодні вивчаємо звуки [к], [к'], літеру Кк

 Знайди слова на букву „К"

На що схожа буква „К"

Прочитайте чистомовку

Ко-ко-ко – ми купили молоко.

Ку-ку-ку – мама сіє муку.

Ки-ки-ки – достигають грушки.

Кі-кі-кі – білочки верткі.

Які звуки часто повторюються? (Звуки [к] і [к'])

Прочитайте потішку та визначте найбільш повторюваний звук [к]

Куштувало козеня кущики колючі,

І кричало козеня: ,, Ой, які колючі!”

Є колючки тут і там. – Як його вкусити?

Треба кущики колючі косами скосити.

Шановні батьки прочитайте разом з дитиною склади, а потім слова


Ліплення „Поштова машина"

Діти, на попередньому занятті ви слухали вірш С. Маршака „Пошта",а зараз зобразимо у своїх роботах транспорт, який допомагає листоноші доставляти листи, а саме - поштову машину

Шановні батьки, надсилайте фотографії дітей зі своїми  роботами

 Понеділок 18 травня

 

 

Тема: „Подорож до весняного лісу"

Діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до лісу. А чи знаєте ви що таке ліс?

Ліс — це дерева, тварини, птахи, квіти.

Всі ви любите ліс і, мабуть, знаєте, як треба поводитися в лісі.

Гра «Можна — не можна»

Ловити і забирати тварин до себе додому.

Прибирати місця відпочинку від сміття.

Підгодовувати птахів.

Берегти рослини.

Берегти молоді рослини.

Розпалювати вогонь.

Розоряти гнізда птахів.

Рвати багато квітів.

Ломати гілочки дерев.

Руйнувати мурашники.

Милуватися красою природи.

Відгадайте загадки

В лісі він без сумки ходить

Яблука й гриби знаходить.

Спина – голки. Очі – намистинки.

Хто це там біля ялинки?

(Їжак)

 

Я руда, низького росту,

Хитра я і довгохвоста.

На курей я вельми ласа –

В них таке смачненьке м'ясо…

Вовку-брату я сестриця,

А зовуть мене…

(Лисиця)

 

В лісі вогник рудуватий

Шишки лускає завзято.

(Білка)

 

Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід кошлатий:

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Літом любить полювати,

А зимою — в лігві спати.

Як зачує він весну —

Прокидається від сну.

(Ведмідь)

 

Сірий, ікластий,

Хоче вівцю вкрасти.

(Вовк)

Чому цих тварин називають дикими?

А які рослини ростуть у лісі?

 

На які групи можна поділити ці рослини?

 

Чим кущ відрізняється від дерева?

 

Люди, бережіть ліси –

Джерело добра й краси!

Щоб росли по всіх долинах

Сосни, в’язи та ялини.

Бережіть ліси!

Білці, куниці та ведмежаті

Ліс – це родина й житло.

Кожній тварині хочеться мати

Дім, де є мир і тепло.

Лариса Фесюкова

– Для кого ліс – це житло? До чого закликає автор вірша?

 Бережіть ліс!!!

Тема: „Читання уривка з вірша С.Маршака „Пошта"

Відгадайте загадку

Прочитайте, будь ласка, дітям вірш.

Відчиняйте двері, прошу!

Хто це стукає до нас?

Це веселий листоноша  - кожен день в той самий час.

Так це він, справді він,

Як завжди в сім годин! В ньоґо є листів чимало

В чорній торбі на плечі. В сім годин почав він працю, за

листом розносить лист. І останні на дванадцять за адресою розніс.

 

Запитання:

Хто стукає  у двері?

Що розносить листоноша?

Де листоноша тримає листи?

О котрій годині він починає свою працю? 

Ще що може розносити людям листоноша?

  

      IX тиждень      

 Заходи

 на час карантин

 (12.05.2020-15.05.2020) 

           Тема тижня «Ательє для пошиття одягу»

П'ятниця 15 травня

Тема "Всі професії важливі - вибирай на смак"

Пропоную переглянути відео „Вивчаємо професії разом"

https://youtu.be/saVNcWwsPP8

Дидактична гра „Кому що потрібно для роботи"

Завдання. Знайдіть предмети, що потрібні для певної професії.
 
Виконайте руханку "Весело нам"

https://youtu.be/8Of4_BSEM9Y

 

Четвер 14 травня  

Тема: „Мій одяг"

Пропоную переглянути відео „Одяг"

https://youtu.be/wM6cmw9OKEc

Дидактична гра «Який одяг?»

Як ми називаємо одяг, який носимо вдома? (Домашній одяг)

Який домашній одяг ви знаєте? (Фартух, халат, піжама, штани,світер).

Як називається одяг, який слід вдягати на свято? (Святковий одяг)

Які речі можна назвати святковими? Опашне плаття. Костюм)

Як називається одяг, який вдягають поверх плаття чи костюма(Верхній одяг)

Який верхній одяг ви можете назвати? (Шуба. Пальто)

Дидактична гра «Що ми знаємо про одяг»

Закінчіть речення.

Прокинувшись вранці, треба одяг … (вдягнути)

Якщо на одязі є ґудзики, їх треба… (застібнути)

Якщо одяг забруднений, його слід… (почистити , випрати)

Готуючись до сну, одяг потрібно … (зняти)

Якщо потрібен новий одяг, його треба … (купити)

Дидактична гра «Добери слово»

Якщо одежина порвалася, її треба ... {зашити).

Якщо штани занадто довгі, їх потрібно ... {підшити).

Якщо відірвалася кишеня, її треба ... {пришити).

Якщо костюм ще не повністю пошитий, його слід ... {дошити).

На кишеньці для краси можна маленьку квіточку ... {вишити).

Якщо спідничка надто широка, її треба ... {вшити).

У кожній групі знайдіть зайве

 

Назвіть предмети в кожній групі одним словом

 

Доберіть хлопчику і дівчинці одяг за кольором

 

Декоративне малювання "Сорочки для друзів"

Відгадайте загадку:

Біленька одежина

Нас в свято прикрашає.

І моя матуся

Квітками вишиває.

Мережеві рукава

На них цвіте калина.

Зрадіє цій обнові

Будь-яка дитина

 ( українська вишиванка).

 Сорочки прикрашали і дівчаток і хлопчиків.

 

 

До нас завітали ляльки Оксанка і Івась. У їх друзів немає українських вишитих сорочок. Ми їм допоможемо – сорочки розмалюємо. Будуть і в них чудові вишиванки.

Середа 13 травня  

                    Тема: «Об’ємні  та плоскі геометричні фігури. Кількісна лічба  у межах 10

Сьогодні ми  будемо  подорожувати   Країною Математики.

 1. Перша зупинка -  «Планета цифр». На цій планеті сильний вітер, який розкидав цифри, і вони переплутались.

Дидактична гра «Віднови числовий ряд»

Завдання: знайти цифрам їх місця у числовому ряду, а потім порахувати у прямому і зворотному напрямку.

2. Друга зупинка – «Планета фігур». Повторити  плоскі та об’ємні фігури. Пояснити, що плоскі фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб, овал) ми бачимо з однієї сторони, можемо намалювати їх на папері, їх не видно над поверхнею, а об’ємні, це фігури, які можна розгледіти з усіх боків, їх видно над поверхнею столу, можна поставити одну на одну.

Запропонуйте дитині серед навколишніх предметів знайти схожі на циліндр, конус, куб, кулю. Якщо дитині завдання важке допоможіть їй і поясніть свій вибір. (м’яч – куля, морква – конус, чашка – циліндр, кубик – куб).

 

Дидактична гра «Назви яка»

 Завдання. Назвати фігури і визначити плоскі вони чи об’ємні

 

Пропоную переглянути розвиваюче відео «Геометричні фігури для дітей»

https://youtu.be/_aGb0BNYxHY

 

3.Третя зупинка - «Планета звуків». Пояснити дитині, що рахувати можна не тільки іграшки або предмети, а й звуки, кроки, рухи. Їх також можна позначити цифрою. Наприклад  тричі тупніть ногою, а дитина порахує і покаже відповідну цифру –3.

Дидактична гра «Більше – менше»

Завдання. Зробіть якийсь рух – стрибніть 2 рази і запропонуйте дитині зробити те саме тільки на і раз більше або менше.

Підсумок. Чи сподобалася вашій дитині у Країні Математики? Яка зупинка сподобалася найбільше? Чому?

 

Слухання пісні „Сорока - ворона"

https://youtu.be/4YStc17NQKM

Вівторок 12 травня

Доброго ранку! Сьогодні вивчаємо новий звук та літеру!   

Тема: Звук [ф]. Літера Фф. 

Завдання 1. Ігрова вправа «Вітерець». 

Мета: розвивати мовленнєве дихання.

Із невеликого тонкого аркуша паперу зеленого кольору нарізати 12–15 вузьких смужок, прив’язати їх до олівця. Звернутися до дитини: «Це дерево з листочками. Коли дме вітер, листочки хитаються ось так (показати). А тепер подмухай  ти!». З невеликими перервами повторити в повільному темпі 5–6 разів.


Завдання 2. Пропоную послухати казку про необережного мяча.

 У дитячому садочку жив собі веселий, дзвінкий м’яч. Усі діти полюбляли з ним гратися. Щодня, виходячи на прогулянку, діти забирали його з собою. Та одного разу м’яч підстрибнув дуже-дуже високо, потім докотився до хвіртки, відскочив убік, перестрибнув через ворота. Дорогою їхала машина, м’яч її не помітив і ненароком підкотився під колеса. Усі діти почули звук м’яча, який щойно лопнув:  “Ф-ф-ф”. 

Звернути увагу на останню відповідь дитини: «Звук м’яча, який щойно лопнув, звучить Ф-ф-ф.  

Пісеньки не виходить, звук, немов, вибухає. Звук м’яча, який щойно лопнув, можна почути і вимовити».

Пропонуємо дитині вимовити звук [ф].

Знайди слова на букву  „Ф".

Прочитайте склади.

Аплікація на тему:  „Прикрасимо сукню для мами".

Матусю, моя дорогенька, 

 Цю сукню дарую тобі, 

 Яка ж ти в ній гарна, рідненька, 

 Хай радість дарує тобі!"

 

Шановні батьки,

надсилайте фотографії дітей зі своїми  роботами.

 

Про безпеку все знаємо

Дякуємо нашим медикам-героям!!! 

VІІІ тиждень      

План заходів

 на час карантин

 (04.05.2020-08.05.2020) 

Тема тижня «Тиждень безпеки дитини»

ДАТА

ЗМІСТ

ПРИМІТКА

04.05.2020

1.Упорядкування документації з освітнього

процесу.

2. Таємниці чарівного вогню.

3. Читання вірша «З незнайомими людьми – обережний будь завжди».

4. Самоосвіта.

Через групу батьків у Viber

05.05.2020

1.Самоосвіта.

2. Читання складів та слів.

3. Машина швидкої допомоги (аплікація).

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

 

Через групу батьків у Viber

 

06.05.2020

1.Самоосвіта

2. Рахунок в межах 10. Обчислення прикладів.

3. Корисні підказки. Сам удома (відео).

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber

 

07.05.2020

1. Самоосвіта

2. Побутові прилади

3.Світлофор (малювання)

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber

 

08.05.2020

 

1.Самоосвіта

2. Уроки обережності – гострі предмети

(відео).

3. Весела руханка «Вверх і вниз».

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber

 

 

 

VІІ тиждень      

План заходів

 на час карантин

 (27.04.2020-30.04.2020) 

Тема тижня «Наша планета земля»

ДАТА

ЗМІСТ

ПРИМІТКА

27.04.2020

1.Упорядкування документації з освітнього процесу.

2.Червона книга природи.

3. Вивчення вірша «Весна» (мнемотехніка)

4. Самоосвіта.

Через групу батьків у Viber

28.04.2020

1. Самоосвіта.

2. Звук [т],буква Тт. Читання прямих та обернених складів.

3. Весняна галявина (ліплення)

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

 

Через групу батьків у Viber

 

29.04.2020

1. Самоосвіта

2. Число 10.Орієнтування в просторі.

3.  Розучування пісні «Сонечко»

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber

30.04.2020

1.Самоосвіта

2.Чарівна природа рідного краю (опис природи за творами Т.Г. Шевчена)

3. Наша планета-Земля (малювання)

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber

 

VІ тиждень       

Тема тижня «Подорож у космос»

 

П'ятниця  24.04.2020 

Тема "Планети сонячної системи"

Шановні батьки, перегляньте разом з дітками відео "Планети сонячної ситеми"

 https://youtu.be/ITub7NYgY2Y

Розгляньте картинку

Попросіть діток відповісти на такі питання:

Скільки планет в сонячній системі?

Хто є сусідами планети Земля?

Яка планета найбільша? Найменша?

Яку планету називають „червоною"?

Виконайте руханку "Скік та скок"

Четвер  23.04.2020 

Тема "Космос. Сонце"

Відгадування загадок

Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. (Сонце) 

Постійного місця не має,  день і ніч бродить, весь світ обходить. (Сонце)

Гарне, добре, на всіх дивиться, а людям на себе дивитися не дозволяє. (Сонце) 

Дидактична гра  „Що я знаю про сонце?"

- Що таке Сонце? (Сонце - зірка).

Якої воно форми? (Воно кругле).

 Кому Сонце дарує свої промені? (Воно дарує свої про мені людям, рослинам, тваринам, Землі)

 Коли  ми бачимо сонячне світло? (Вдень)

 Де знаходиться сонце? (Воно знаходиться далеко від Землі. Наше сонце - така сама зірка, як і ті, що ви бачите  в небі. Воно здається нам маленьким, а насправді - це величезна розпечена куля. Сонечко нам дарує тепло і світло).

Прислів'я про сонце (допоможіть вивчити дітям прислів'я)

 Сонце низенько, то й вечір близенько.

 Сонце блищить, а мороз тріщить.

 Сонце на всіх однаково світить.

 Це – сонечко яскраве, до людей ласкаве.

Теплом усіх голубить, тому його всі люблять.

- Діти, давайте і ми подаруємо сонечку трішечки тепла – скажемо про нього теплі і лагідні слова. Яке наше сонечко? (Тепле, лагідне, золоте, яскраве, привітне, добре, ніжне, ласкаве)

 

 Дидактична гра  „Кому потрібне сонце?

 

Малювання сонечка

-         А зараз давайте намалюємо сонечко долоньками щоб воно нам засяяло

 

Середа  22.04.2020 

Тема "Число і цифра 0. Розв'язування задач"

Шановні батьки!

Допоможіть дітям виконати наступні  завдання

 Гра "Порахуй морквинки"

Мама-зайчиха приготувала п'ять смачненьких морквинок для своєї родини

Одну скуштував тато. Скільки залишилось? (4)

Другу з'їв зайчик-синочок. Скільки залишилось?(3)

Донечка-зайченятко скуштувала також морквинку. Скільки залишилося? (2)

На гостину завітала бабуся-зайчиха і вони з мамою-зайчихою

з рештою морквинок пили чай. Скільки залишилось? (Жодної).

 

Коли немає жодного предмета, то ми використовуємо цифру 0.

Розв'язуємо задачі

 

Прослухайте та вивчіть пісеньку ""Сонечко"

https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8&feature=youtu.be

 

Вівторок 21.04.2020 

Тема:  „Звук [с], буква С с"

На попередньому занятті ви ознайомилися з літерою Ии.

Який звук позначає на письмі ця літера? (Голосний звук [и].

Дидактична гра  „Знайди вивчену букву"

Відгадайте загадку

Я - білий, смачний, справа не важка, мене зробили з молока. (Сир)

Скільки звуків у слові сир? Скільки складів у слові? Який перший звук у слові сир? Вимовте звук [с].

Дидактична гра  „Назви слова,  які починаються звуками [с], [с']

Розгляньте картки із зображенням літери Сс

Це мала й велика літери Сс. Які звуки позначає літера Сс? (Приголосні звуки [с] і [с'] позначаються однією літерою Сс). Назви слова, в яких є приголосні звуки  [с] і [с']. 

Що нагадує літера Сс?

Прочитайте склади, слова

Надрукуйте  в зошиті слова СИН, СОМ, СІК.

Розгляньте глобус

Якби ми полетіли високо в небо, у космос, то побачили б нашу планету ось такою, як цей глобус – маленькою.

Погляньте на глобус. Якого кольору наша земля?

Зелений колір і жовто-коричневий - це суша, земля.

Блакитний та синій кольори на глобусі - це озера, моря й океани.

Ви бачили коли-небудь вечірнє небо? Яке воно?(Темне  із зірками, місяцем). Що видно вночі? (Зорі).

Як би ви назвали небесний простір?  Що бачите вночі? Цей простір дуже великий, його називають Всесвітом. Навіть учені не можуть сказати, де він починається, а де закінчується.

Виконайте аплікацію  „Зоряне небо". 

Я вас запрошую зробити своїми руками аплікацію „Зоряне небо" і прикрасити нею свою кімнату. Бажаємо успіхів!

 

План заходів

на час карантину

 

(21.04.2020-24.04.2020)

ДАТА

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПРИМІТКА

21.04.2020

1. Упорядкуваня документації з освітнього процесу.

2. Звук [с], буква Сс .

3.  «Зоряне небо» (аплікація).

4. Самоосвіта.

Через групу батьків у Viber,  на сайті ЗДО

22.04.2020

1. Самоосвіта.

2. Число і цифра 0. Розвязування задач.

3. Слухання  пісні «Сонечко».

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн – режимі.

 

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

23.04.2020

1. Самоосвіта

2. «Космос» (складання творчої розповіді за серією малюнків).

3. «Космічні фантазії» (малювання).

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн – режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

24.04.2020

1. Самоосвіта

2. Перегляд відео «Планети сонячної системи». Відповіді на запитання.

3. Руханка «Скік та скок».

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн – режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

 

План заходів

 на час карантину (13.04.2020-17.04.2020)

V тиждень

      «Свято Великодне»

ДАТА

ЗМІСТ

ПРИМІТКА

13.04.2020

1.Упорядкувати папки по освітніх лініях.

2.Переглянути  відео: «Весна прийшла – свято принесла» (різновікова група).

3.Вивчення вірша Л. Полтави «Великодні писанки».

4.Самоосвіта.

Через групу батьків у Viber,  на сайті ЗДО

14.04.2020

1. Оновлення куточка СХД.

2.Читання слів.  Поділ на склади (старша група).

3. «Великодна казка»  (ліплення за задумом).

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

15.04.2020

1.Самоосвіта

2.Число 10. Геометричні фігури.

3. Вивчити пісню про дощик «Краплинки».

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

16.04.2020

1. Виготовлення дидактичної гри «Мовлення дитини».

2. «Що я знаю про Великодні свята» (складання розповіді з власного  досвіду).

3.Розмалюємо писанку (декоративне малювання).

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

17.04.2020

1.Самоосвіта

2. «Писанка красна».

3.Весела руханка «Подивись на небо».

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

 

План заходів

 на час карантину

 (06.04.2020-10.04.2020)

ІV тиждень

 «Я зростаю обережним!»

 

ДАТА

ЗМІСТ РОБОТИ

ФОРМА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

06.04.2020

1.Упорядкування документації з освітнього

процесу.

2.Розміщенняя в соціальній мережі Viber відео:

«Уроки обережності-Бродячі тварини» (різновікова група)

3.Самоосвіта.

Через групу батьків у Viber,  на сайті ЗДО

07.04.2020

1.Самоосвіта.

2.Добір та розміщенняя в соціальній мережі

Viber відео на тему : «Звук [и],буква Ии» (старша група).

3.Малюємо букет весняних квітів долонькою  (різновікова група)  

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

 

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

08.04.2020

1.Самоосвіта

2.Ліпимо продукти харчування.

3.Добір та розміщенняя в соціальній мережі

Viber відео на тему : «Склад числа  9»(старша група)

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

09.04.2020

1.Самоосвіта

2.Відео: «Казочка про добро» (різновікова група)

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

10.04.2020

1.Самоосвіта

2. Розміщенняя в соціальній мережі оповідання

В.Осєєвої «Погано» (переказ)

 

Через групу батьків у Viber,

на сайті ЗДО

 

Шановні батьки дошкільнят групи "Дзвіночок"!

Пропонуємо Вам попрацювати з дітьми  

за даними посиланнями!

Бажаємо успіхів!

 


План заходів

на час карантину 

ІІІ тиждень

(30.03.2020-03.04.2020) 

 

ДАТА

ЗМІСТ РОБОТИ

ЧАС РОБОТИ

ПРИМІТКА

30.03.2020

1.Упорядкування документації з освітнього процесу.

2.Розміщення в соціальній мережі Viber відео: «Найбільше  багатство - здоров'я» (різновікова група).

3.Самоосвіта.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Через групу батьків у Viber

31.03.2020

1.Самоосвіта.

2.Добір та розміщення в соціальній мережі Viber відео на тему: «Звук [в], буква Вв» (старша група).

3.Малюємо пташку  за картинками

 (різновікова група).  

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

 

Через групу батьків у Viber

01.04.2020

1.Самоосвіта

2.Дерева прокидаються (різновікова група, спостереження).

3.Добір та розміщення в соціальній мережі Viber відео на тему: «Число і цифра 9» (старша група).

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Через групу батьків у Viber

02.04.2020

1.Самоосвіта

2.Відео: «Професії батьків» (різновікова група)

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн–режимі.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Через групу батьків у Viber

03.04.2020

1.Самоосвіта

2.Добір та розміщення в соціальній мережі Viber  казки «Кривенька качечка» (різновікова група).

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Через групу батьків у Viber

 

   План заходів

на час карантину 

ІІ тиждень

«Ми всі такі різні»

(23.03.2020-27.03.2020)  

 

ДАТА

ЗМІСТ РОБОТИ

ЧАС РОБОТИ

ПРИМІТКА

23.03.2020

1.Упорядкування документації освітнього процесу.

2. Розміщення в соціальній мережі Viber відео

про лікарські рослини та  їх використання.

3.Самоосвіта.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

 

24.03.2020

1.Самоосвіта.

 2.Добір та розміщення в соціальній мережі

Viber відео на тему «Звук [л],буква Лл». Читання прямих і обернених складів

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

 

Підбір літератури по темі: «Розвиток зв'язного мовлення дітей старшої групи

25.03.2020

1.Самоосвіта

2.Добір та розміщення в соціальній мережі

Viber відео  на тему : «Число і цифра 8. Склад  числа 8 »

 3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі.

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

 

26.03.2020

1.Самоосвіта

2.Відео з проведення спортивних загально-розвивальних вправ.

3.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн –режимі

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Виготовити дидактичну гру «З якої казки?»

27.03.2020

1.Самоосвіта

2.Добір та розміщення в соціальній мережі

Viber  казки М.Коцюбинського «Івасик та Тарасик» (переказ)

9.00-10.00

10.00-11.00


11.00-12.00

 

План заходів

на час карантину 

І тиждень

«У люстерко подивлюсь — сам собі я посміхнусь»

(16.03.2020-20.03.2020)     

з/п

Дата

Заходи

Форма освітнього

процесу

1.

16.03.2020

Тема:  «Мої органи чуття».

Гра «Так чи ні»

(гра проводиться за карткою)

 Через групу батьків у Viber

2.

17.03.2020

Тема: «Звук [і],буква І і.

(серед голосних звуків знайти  звук  [і],

назвати слова, які починаються звуком [і]

(за картками)

Через групу батьків у Viber

3.

 18.03.2020

Тема: «Числа один-десять»

(Лічба в межах 10, пряма та обернена  лічба за картками).

Через групу батьків у Viber

4.

19.03.2020

 Тема: «Весняні квіти» (малювання долонькою за схемою-карткою).

Через групу батьків у Viber

5.

20.03.2020

Тема: вірш Г. Могильницької

«Бабусина радість» (обговорення).

Через групу батьків у Viber