Річний звіт про діяльність закладу

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти

«Веселка» с. Зятківці

Шевчук Оксани Іванівни

перед колективом ЗДО,

батьками та громадськістю

про проведену роботу

в 2017– 2018 навчальному році

 

         Заклад дошкільної освіти (далі ЗДО) «Веселка» знаходиться за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, с. Зятківці, вул. Соборна, 11.

 ЗДО розрахований на 40 місць.  Протягом 2017-2018  навчального року заклад відвідувало 35 дітей. При комплектуванні груп у закладі дошкільної освіти враховується кількість дітей та призначення вікових груп, їх нормативна наповнюваність, режим роботи закладу, наявність штатних одиниць для роботи з дітьми (педагогічний та обслуговуючий персонал).

 В цьому навчальному році було сформовано дві різновікові групи: група «Капітошка» - діти четвертого та п’ятого року життя (вихователь Дмитренко Т.Г., Губарь Т.М., помічник вихователя Гончак О.А.), група «Дзвіночок» - діти шостого та сьомого року життя (вихователь Губар Н.В., Гура В.В., помічник Губар С.В.). Прийом дітей до ЗДО здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, свідоцтва про народження дитини, медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти, довідки дільничного педіатра  про епідеміологічне оточення.

Протягом 2017-2018 навчального року до ЗДО прибуло 12 дітей. Наповнюваність груп залишається сталою (в середньому по 17-18 дітей в кожній групі). Режим роботи закладу:  9 годин (8.00 – 17.00),  вихідні дні – субота, неділя та святкові дні.

 Заклад дошкільної освіти «Веселка» у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, Базовим компонентом дошкільної освіти, законами України  «Про охорону праці», «Про цивільний захист», «Про дорожній рух», та іншими нормативно-правовими документами, власним Статутом. Освітній процес здійснювався  за  Освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років  «Дитина».

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні. 

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується директором та погоджується начальником управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА.                       

Протягом 2017-2018 навчального року освітній процес закладу був спрямований на вирішення проблеми, над якою працює навчальний заклад - це «Створення освітньо-виховного середовища дошкільного закладу гуманітарного напрямку» та головних річних завдань:  

1.     Сприяти формуванню у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду, виховання соціально компетентного дошкільника.

2.      Формувати у дітей трудові навички та вміння, повагу до праці дорослих, звичку до трудової діяльності, бережливе ставлення до часу, знарядь праці, вміння планувати власну трудову діяльність, свої доходи, раціонально їх використовувати.

3.     Продовжувати працювати над мовленнєвим розвитком дошкільників за допомогою новітніх технологій;

Основним акцентом в освітній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу: вихователі мали змогу самостійно обирати тему самоосвіти, інноваційну технологію, дітям були створені всі умови для розвитку здібностей через оновлення та створення ігрових осередків в усіх групах. Для оптимального рухового режиму є  ігровий майданчик, музично  - спортивна зала.

Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням: ігровими предметно-розвивальними осередками, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою, роздатковим, дидактичним матеріалом. У кімнатах дотримується температурний та санітарно-гігієнічний режими, виконуються правила безпеки життєдіяльності дітей.

Територія закладу дошкільної освіти огороджена, має ігрові споруди, квітники, діляночку під городину.

Інтер’єр приміщення  відповідає санітарно-гігієнічним та художньо-естетичним вимогам. Стіни коридору, приймальню закладу прикрашають вироби, зроблені вихователями та батьками вихованців, виставки дитячих робіт, тематичні куточки, національна символіка тощо.

Просторий, світлий музично-спортивний зал обладнаний  для проведення музичних занять з дітьми, розваг та свят:  телевізор, який підключений до інтернету, програвачі під СD  диски, флешки, дитячі іграшкові музичні інструменти. Для фізкультурних занять: шведська стінка, гімнастичні лави,  баскетбольне кільце, гімнастичні палки,  спортивний мат, м’ячі різного призначення (для ігор, для метання, для фітнесу), обручі, скакалки, кеглі, кубики, бадмінтони, кільцекиди,  тунелі, куб та перекладина для стрибків, ребриста дошка для ходьби, драбина для лазіння  та інший спортивний інвентар.

 ЗДО  «Веселка» повністю укомплектований педагогічними кадрами:  1 директор, 3 вихователі.  Усього 4 педагогічних працівники.  Слід відмітити, що в закладі  створюються оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів, це атестація - 1 раз у 5 років, курси підвищення кваліфікації при ВАНО в м. Вінниці, які також проводяться 1 раз у  5 років та різні форми методичної роботи (районні семінари для молодих спеціалістів, засідання методичних об’єднань вихователів району тощо).

В закладі дошкільної освіти постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію».

Значна увага в закладі приділяється самоосвіті педагогів, які поглиблено  працюють  над  проблемною  темою декілька  років.  Теми для самоосвіти  педагоги  обирають  самостійно,  погоджуючи  їх  з  директором закладу. 

 Основними формами  методичної  роботи з педагогами є:  педагогічні ради,  консультації, стажування,  самоосвіта, районні семінари та МО.

Всі форми  методичної роботи плануються  з урахуванням загальної  та професійної  компетентності  педагогів. Однією з найбільш дієвих, на наш погляд, є районні семінари-практикуми, на яких педагоги отримують не лише теоретичні знання, але й практичні навички їх застосування в роботі з дітьми.

В 2017-2018 навчальному році вихователі Губар Н.В., Губарь Т.М. та Дмитренко Т.Г були активними учасниками районних семінарів та методичних об’єднань.

Постійно  діючим колегіальним органом  у  закладі  дошкільної освіти «Веселка»  є педагогічна  рада,  яка  підпорядковується  загально-педагогічним  вимогам: колегіальності,  гласності,  демократичності,  систематичності,  наступності, перспективності.

До складу педагогічної ради входять: директор та педагогічні працівники. Головою педагогічної ради  є  директор  закладу Шевчук О.І. 

Тематика засідань  педагогічних  рад  визначається  наприкінці  поточного  навчального року  на  основі  аналізу  освітньої  роботи закладу.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на виконання головних завдань, педагогічним колективом ЗДО були сплановані та проведені засідання педагогічних рад: «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 н.р. (інструктивно-методичні рекомендації МОН України №1/9-322 від 13.06.17), «Трудове виховання дітей дошкільного віку як педагогічна проблема сучасності», «Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2018–2019 навчальний рік»; проблемний стіл «Планування освітньо-виховної роботи з урахуванням Базового компонента дошкільної освіти та Освітньої програми «Дитина»», практичний тренінг «Вихователь як організатор трудової діяльності з дошкільниками», засідання «круглого столу» «Моральність має бути свідомою», методичні посиденьки «Використання ранкового прийому дітей для  роботи з батьками», педагогічний аукціон «Психологічний супровід освітньо-виховного процессу», «Лабораторія творчих ідей (ознайомлення з новинками методичної літератури, посібниками, обмін думками і ідеями); консультації: «Навчально-методичне забезпечення  освітнього процесу у 2017-2018 навчальному році» (виставка - презентація методичних посібників), «Як створити позитивний мікроклімат у різновіковій групі», «Щоб країна пишалася нами. Формування основ патріотизму в дошкільнят», «Зростити моральну особистість – головна турбота», «Спостереження – ключ до розуміння дитини», «Трудове виховання дітей на основі казок», «Зберегти соціальне здоров’я дошкільнят», «Досвід роботи з навчання дітей безпечному руху на дорогах», «Особистість випускника дитсадка: базові якості», «Мистецтво взаємодії з батьками».

Методичний кабінет закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам. Тому матеріал методичного кабінету систематизовано згідно з Примірною інструкцією з діловодства в дошкільних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059).

Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативності, змістовності, доступності та задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповнюються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом ЗДО.

Значне місце в бібліотеці методичного кабінету відводиться періодичним виданням професійного спрямування українських видавництв: журнали «Дошкільне виховання» та «Дошкільний навчальний заклад».  

Вихователями різновікових груп з успіхом використовується телевізор для демонстрування навчальних програм дітям (через флешку, інтернет) під час проведення занять та інших заходів.

Всі наявні технічні засоби широко використовуються в роботі з дітьми, їх застосування роблять процес пізнання цікавим, творчим, яскравим як для дітей, так і для педагогів.

За штатним розписом в ЗДО працюють 6 працівників обслуговуючого персоналу (завідувач господарства, два помічники вихователя, кухар, прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни, сторож). Отже, укомплектованість закладу дошкільної освіти «Веселка» педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом складає 100%.

 Працівники ЗДО двічі на рік,  згідно графіка, проходять обов'язковий медичний огляд. Адміністрація контролює  дотримання  термінів  проходження  медичних  оглядів працюючими.  У відповідності до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та  спорту  України  від  25.11.2011    №1365  «Про  посилення  контролю  щодо проходження  обов'язкових  медичних  оглядів  працівниками  дошкільних навчальних  закладів»  порушень  протягом звітного періоду не було.  Відповідальність  за  своєчасне проходження медичних оглядів працівниками ЗДО, згідно наказу, покладено на директора Шевчук О.І. Медичні книжки працівників закладу, установленого зразка, зберігаються в керівника. Попередні  медичні  огляди  -  обов'язкова  умова  при прийомі  на  роботу  в ЗДО працівників  всіх  категорій.

Діяльність  працівників   закладу  регламентується   посадовими  інструкціями та інструкціями  з  охорони  праці, які  розроблено у відповідності до чинного законодавства, затверджені  керівником закладу Шевчук О.І. та погоджено головою ПК ЗДО Губар Н.В.

Інструкції з охорони праці  розроблено  відповідно  до  «Положення  про розробку  інструкцій  з  охорони  праці».

Для  проведення  всіх  видів  освітньої  діяльності  розроблені  інструкції  з безпеки  життєдіяльності  вихованців  на  вимогу  п.  4.2.8.  «Положення  про організацію  роботи  з  охорони  праці  учасників  навчально-виховного  процесу  в закладах освіти» (наказ МОН України від 01.08.2001 року № 563).

Ознайомлення з інструкціями працівників всіх категорій проводиться під особистий підпис, з вказуванням дати ознайомлення. Всі види інструкцій працівники ЗДО отримали на руки.

Робота з батьками здійснюється відповідно до розділу річного плану ЗДО  «Робота з батьками». В цьому розділі визначені форми та зміст роботи закладу з батьківською громадою. Взаємодія  педагогів закладу дошкільної освіти з батьками дітей розпочинається з моменту першої зустрічі, у рамках педагогічного супроводу періоду адаптації малюків.  Для  успішного  співробітництва  педагогів  із  батьками використовуються різноманітні форми взаємодії:

·        індивідуальні - анкетування, індивідуальні бесіди та консультації батьків з метою вивчення сімей, їх соціального статусу для здійснення диференційного підходу до роботи з родиною.

·        групові: консультації;

·        наочно-письмові: інформаційні стенди, буклети, пам’ятки тощо;

·        колективні: батьківські збори,  конференції,  святкові ранки,  Дні відкритих дверей тощо.

Матеріали  в  батьківських  куточках  постійно  поповнюються, змінюються педагогами, відповідно до життя закладу (групи) та планів роботи.

Консультації,  інформаційні  листки, матеріали папок-пересувок, підготовлені  педагогами, відповідають  запитам  батьків,  потребам  часу,  вимогам  сучасної  дошкільної освіти.

З  метою  визначення  ступеню  задоволеності  батьків  якістю  наданих освітніх послуг та умов перебування дітей в закладі дошкільної освіти проводиться анкетування, тестування, співбесіди.

 Улюбленою батьками формою роботи в ЗДО є участь у святах та розвагах, що дозволяє побачити, чим, як живуть і що вміють діти, чого нового досягають у своєму розвитку. Традиційними стали такі свята: до дня захисника Вітчизни - «Ми нащадки козаків» (жовтень), до новорічних свят - «Ялиночки-красунечки  діждали, друзі, ми» (грудень), до маминого свята - «Ти найкраща в світі, матінко» (березень), «Тиждень безпеки дитини» (квітень), випускний бал для дошкільнят, які йдуть до школи - «Прощавай, садок дитячий» (травень), «День захисту дітей» (червень),

 Добре  зарекомендувала  себе  така  форма  взаємодії  з  батьками  як  участь  в оформленні  виставок: «На гостину до Осені» (жовтень), «Зимові сюрпризи» (грудень-лютий), «Вітальні листівки для мам» (березень), «Безпека дитини» (квітень-травень). Ці вироби діти разом з батьками створюють для родини, для батька й матері, для інших. Така діяльність  дає дитині естетичну насолоду, радість задоволення, має чудодійну виховну силу.

Систематично проводились групові та загальні батьківські збори відповідно до річного плану.

Також для вихованців за кошти батьків була представлена театралізована вистава митцями виїзного лялькового театру «Зубна фея».

Для повноцінного інформування батьків, громадськість з роботою нашого закладу, як і планувалось, з травня цього  року створений та працює сайт  закладу дошкільної освіти «Веселка». Сайт ЗДО на даний час наповнюється  інформацією і вже зовсім скоро Ви зможете знайти на ньому усю необхідну інформацію, що стосується нашого закладу. Тому ласкаво просимо відвідувати наш сайт. Адреса веб-сайту:                     dnzztk.gnedu.vn.ua

Соціально-психологічні умови, в яких виховуються діти дошкільного закладу сприяють збереженню і зміцненню їх психічного та фізичного здоров’я, успішному навчанню і психологічному розвитку в ситуаціях взаємодії з однолітками та дорослими. В групах спокійна, доброзичлива атмосфера; створені умови для індивідуального розвитку дітей, для реалізації їх можливостей, здібностей, потреб через індивідуальні заняття та заняття в центрах розвитку.

Особлива увага дітям приділяється в період адаптації. Забезпечення психоемоційного комфорту в адаптаційний період – запорука збереження психічного здоров’я малюків та їх легкої адаптації в нових умовах. Цьому сприяє доброзичлива атмосфера в групах, тісний взаємозв’язок вихователів з батьками, проведення  групових та індивідуальних консультацій для батьків, матеріали папок-пересувок та оперативних папок на  задану тематику.

Щоденна кількість і послідовність занять з вихованцями ЗДО визначається орієнтовним розкладом, що корегується щорічно з урахуванням навантажень на дітей згідно програм, вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. Організація  будь-якого педагогічного впливу на дошкільників спирається на «зону найближчого актуального розвитку» кожної дитини.

Інваріативна частина змісту освітньої діяльності закладу забезпечується на засадах освітніх ліній, визначених Базовим компонентом:

  • «Особистість дитини»

  • «Дитина в соціумі»

  • «Дитина в природному довкіллі»

  • «Дитина в світі культури»

  • «Гра дитини»

  • «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

  • «Мовлення дитини»

Тому робота  педагогів  орієнтована  на виконання  Базового  компоненту  дошкільної  освіти  в  Україні (нова редакція) щодо формування  у  дошкільників  активної  позиції  та  елементарної  життєвої компетентності.

 Формування  безпечних  навичок  життєдіяльності  у дітей відбувається  під  час  бесід, консультацій,  інструкцій  перед  початком  будь - якої  діяльності,  спеціально організованих занять, розваг, загально-садкових виставок з зазначеної теми.

Важливою  функцією  управління  закладом дошкільної освіти    є внутрішній контроль.  В річному плані закладу  розроблено комплексну систему контролю. Для здійснення відповідного контролю складено перспективний  план  проведення  різних видів контролю. Здійснення  контролю відбувається   у  вигляді  вивчення  документації,  перегляду  різних форм  освітньої роботи,  анкетування,  проведення  співбесід  з педагогами  тощо.  Напрями  контролю  відображені  у  річному  плані роботи закладу.

Впродовж навчального року в ЗДО використовувались такі види  контролю, як  підсумковий,  тематичний,  оперативний, оглядовий,  епізодичний.  За результатами  контролю  оформлялися:  довідки,  накази, інформації, які визначали позитивні та негативні результати роботи персоналу. За результатами контролю надавалися  рекомендації,  які обов’язково контролювалися  щодо їх  виконання.  Аналіз  результатів контролю оприлюднювалися на засіданнях педагогічної ради, на виробничих нарадах тощо.

Відповідно до річного плану роботи закладу було проведено два  підсумкових  контролі: «Готовність закладу до нового навчального року» та «Показники компетентності випускника дошкільного навчального закладу»; тематичний контроль «Організація роботи з трудової діяльності дошкільнят». Систематично проводилися різні види контролю щодо освітнього процесу, роботи помічників вихователів, працівників харчоблоку, прибиральника службових приміщень та машиніста з прання білизни, сторожа.

Директором  ведеться  діловий  щоденник,  в якому  відображаються  результати  контролю у  відповідності  до розробленої  на  навчальний  рік  циклограми  контрольно-аналітичної діяльності  директора,  яка  охоплює  всі  напрями  роботи закладу дошкільної освіти.

У системі проводилася робота з питання наступності ЗДО та ЗЗСО     І-ІІІ ст. с. Зятківці ім. Г.Т. Танцюри. Вихователями відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до умов школи.   Педагоги ЗДО стараються  якісно підготувати дітей до навчання в школі. Ми запрошуємо вчителів початкових класів до ЗДО, відвідуємо наших дітей в школі. Протягом  навчального року були організовані екскурсії дітей до школи. Проводилися зустрічі вчительки початкових класів Казьміної Н.М. з вихователькою Губар Н.В., дітьми та батьками дітей старшого передшкільного віку. Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у формуванні готовності дітей старшого передшкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку; розвиток пізнавальних, психічних процесів та мовлення; прищеплення елементарних навчальних умінь. Задля реалізації цих завдань педагогами закладу проводились бесіди з дітьми про нову українську школу, майбутнє навчання в ній. Така робота сприяє позитивній адаптації дітей до навчання в школі.

З метою вивчення обсягу знань, умінь та навичок дітей в травні було проведено моніторинг стану готовності дітей старшого передшкільного віку до навчання в школі. Підготовлено до школи   8 дітей шестирічного віку.

Відповідно до вікових та психологічних особливостей дітей вихователі обстежують рівень компетентності кожної дитини, планомірно та системно проводять необхідну навчальну, виховну, розвивальну роботу. Освітній процес в закладі передбачає чергування різних видів діяльності.  Головною метою роботи педагогів дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.

Тому вихователі  групи «Дзвіночок» Губар Н.В. та Губарь Т.М. активно працювали над формуванням психологічної підготовки дітей до шкільного навчання, дбали  про фізичний розвиток дітей, зміцнення та загартування дитячого організму. 

Внаслідок даного моніторингу виявлено такі результати:

- з достатнім рівнем розвитку – 63% - 5 дітей (діти, які застосовують свої знання для розв'язання проблеми на достатньому рівні, але працюють за невеликою підказкою);

- з середнім рівнем розвитку – 37% - 3 дитини (діти, які потребують допомоги від вихователя та вдосконалення знань).

Порівняльний аналіз результатів обстеження дітей передшкільного віку за останні три останні роки можна побачити на даній діаграмі.

Якісний показник стану готовності дітей до школи становить 63%. 

Добре пройшли період адаптації до умов закладу дошкільної освіти новоприбулі дітки на чолі з вихователями Губарь Т.М. та Дмитренко Т.Г. (помічник вихователя Гончак О.А.). Педагоги для сприятливого адапційного періоду створили всі необхідні умови, а саме:  відповідне ставлення до дітей, емоційна атмосфера у групі, організація предметно-розвивального середовища, тобто зробили перші дні перебування дитини максимально комфортними, сприятливими для її психофізичного благополуччя.

У закладі дошкільної освіти на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування. Робота з організації харчування дітей ЗДО здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  22.11.2004р.  №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.

Усі продукти харчування,  що надходять до ЗДО відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості. Відповідно  до  складеного  двотижневого  меню  розроблені рецептурні та технологічні карти, які затверджені директором ЗДО. Документацію з організації харчування в ЗДО веде завідувач господарства Т.В. Шкарупінська.

З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів та технологією приготування їжі, за що й  несуть сувору відповідальність завідувач  господарства, підсобний працівник кухні – Т.В. Шкарупінська та кухар - С.І. Захарчук. Систематично проводиться зняття проб їжі (відповідальний вихователь – Н.В. Губар), виставляються добові проби.

       Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складено щоденне меню.  У кожній різновіковій групі дотримується режим харчування. Видача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.

       Вихователі груп Н.В. Губар,  Т.М. Губарь, Дмитренко Т.Г., Гура В.В. дотримуються вимог щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей. Помічники вихователів Губар С.В. та Гончак О.А. виконують санітарні правила організації харчування в групах.

Моніторинг за організацією раціонального харчування, на підставі накопичувальної відомості показав, що норми за основними продуктами протягом року в основному виконані.

 

Аналіз

виконання норм харчування дітей старше трьох років

 

 у закладі дошкільної освіти «Веселка» с. Зятківці

 (харчування трьохразове)

 

№ п/п

Назва продукту

Денна норма на одну дити-ну, грамів

Факти-чне спожи-вання однією дити-ною, грамів

за 2017

Від-хиле-ння

+ -

Вико-нання норм

(у %)

за

2017

 

 

 

 

 

Факти-че спожи-вання однією дити-ною, грамів

(5 міс. 2018 р.)

 

 

 

 

 

 

Від-хиле-ння

+ -

 

 

 

 

 

 

Вико-нання норм

(у %)

за 5 міс. 2018 р.

1.

М’ясо,м’ясопродукти(гр.)

100

87

+23

87%

95

+5

95%

2.

Риба,рибопродукти (гр.)

45

32

+13

71%

30

+15

66%

3.

Олія соняшникова (гр.)

9

8,8

+0,2

98%

9

-

100%

4.

Масло вершкове (гр.)

21

20

+1

95%

21

-

100%

5.

Молоко, кисломол продукт (гр.)

400

320

+80

80%

400

-

100%

6.

Сир кисломолочний (гр.)

45

30

+15

67%

45

-

100%

7.

Сир твердий (гр.)

5

5

-

100%

5

-

100%

8.

Яйце (шт.)

½

0,2

+0,3

40%

0,2

+0,3

40%

9.

Цукор (гр.)

45

43

+2

96%

44

+1

98%

10

Картопля (гр.)

190

185

+5

97%

188

+2

99%

11

Овочі (гр.)

230

203

+27

88%

210

+20

91%

12

Фрукти свіжі, цитрусові (гр.)

100

50

+50

60%

60

+40

60%

13

Соки (гр.)

70

50

+20

71%

60

+10

86%

14

Крупи, бобові, макаронні вироби (гр.)

45

44

+1

98%

45

-

100%

15

Хліб пшеничний (гр.)

80

80

-

100%

80

-

100%

16

Сметана (гр.)

10

8

+2

80%

10

 -

100% 

 

 

 

17

Фрукти сушені (гр.)

10

9

+1

90%

9

+1

90%

 

Виконання норм харчування дітей віком від 3 до 6 років за 2017 рік становить  81%, що на 2%  вищий порівняно з минулим роком (79%). 

Вартість харчування дітей в ЗДО за рішенням чергової 15 сесії районної ради 7 скликання від 22.12.2017 року «Про затвердження  в закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах НВК сіл  району вартості харчування однієї дитини на день у 2018 році» становила 30 грн. на день.

 Батьки платять  40%  від фактичної вартості харчування однієї дитини в день. Тому середня батьківська плата становила в межах 10 грн. на день на одну дитину.

Діти пільгового контингенту харчувалися відповідно до рішення чергової 15 сесії районної ради 7 скликання від 22.12.2017 року «Про пільги щодо батьківської плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти сіл району протягом 2018 року». Всього 4 дітей: 3 дитини з багатодітних сімей, 1 дитина учасника АТО, 1 дитина виховується матір’ю одиначкою.

В кінці кожного місяця завідувач господарства Шкарупінська Т.В. робить звіт по харчуванню дітей в ЗДО, який подається до централізованої бухгалтерії управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА для нарахування батьківської плати. До звіту входять                                                                                            меню-вимога на видачу продуктів харчування на місяць, меню-розкладка на кожен день, табелі відвідування дітьми ЗДО, які готують вихователі груп, довідка про дітодні за місяць, наказ щодо пільгового харчування дітей тощо.                                                                                                                                                                                                                              

 Протягом всього року вихователі та помічники вихователів  спостерігали за станом здоров'я дітей, дотримуючись режиму дня та  рухової активності протягом дня, за розвитком рухових навиків у дітей, їх емоційним станом.

Для зниження захворюваності колективом закладу велася копітка робота, зокрема,  роз’яснювальна робота серед  дітей та батьків щодо профілактики захворювань, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, здійснення загартування вихованців, організація фізичного виховання, чітке дотримання режиму дня, взаємодія медсестри сільської амбулаторії з закладом дошкільної освіти тощо.

В ЗДО дбають про охорону праці працівників та безпеку життєдіяльності вихованців.  

У  будівлі  закладу  розміщені  плани-схеми  евакуації  учасників  освітнього процесу,  затверджені  директором. В  полі  зору  керівника  та працівників  знаходяться  питання дотримання  безпечних  умов  перебування  дітей  в  ЗДО, профілактика  дитячого  травматизму. Питання  безпеки  життєдіяльності  вихованців обговорюються  на  батьківських  зборах, виробничих нарадах. Щороку проходять тижні  безпеки дитини та безпеки  дорожнього  руху, охорони праці, Місячник з цивільного захисту, День цивільного захисту. Також проводиться профілактична  робота  щодо  пожежної  безпеки  та  дорожньо-транспортного травматизму.

Оформлено  акти:  підготовки  закладу  до  2017-2018 навчального  року,   заміру  опору  ізоляції  освітлювальної  та  силової електромереж, готовності закладу до опалювального сезону та акти обстеження  технічного стану ігрових та спортивних споруд ЗДО. 

       Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання ЗДО полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Варто відмітити, що осторонь наших проблем, що стосуються матеріальних затрат, не стоїть ні районна влада,  ні сільська рада,  ні місцеві підприємці, ні батьки вихованців, ні колектив закладу. Тому приміщення та територія ЗДО оснащені необхідним обладнанням, інвентарем, які перебувають в належному стані, постійно поповнюються, оновлюються і ремонтуються завдяки бюджетним та позабюджетним коштам. Зокрема, в цьому навчальному році за рахунок управління освіти, фізичної культури та спорту (начальник Шрамко В.М.) було придбано:

·     бензокосу;

·      побутові матеріали: пральний порошок, мило господарське, мило туалетне, мило рідке, миюче для посуду, миючий та чистящий засоби для унітазів, засіб для килимів, для миття вікон, сода кальцинована, харчова, білизна, туалетний папір, серветки паперові, рушники паперові, гумові рукавиці, пакети для сміття, лампочки електричні;

·     канцтовари: папір офісний, журнали для ведення ділової документації, файли, різні папки, фотопапір, ватман, картон білий, скріпки, ручки кулькові чорні, олівці прості, фломастери, клей ПВА, зошити загальні, фарба штемпельна, скотч;

·     кухонний інвентар: сковорідки чавунні, каструлі алюмінієві, чайник емалірований, друшляк нержавіючий, відра пластмасові, набір ножів, миски пластмасові,  товкачка, тарілки глибокі, тарілки мілкі, чашки скляні, кухонне полотно для підставок до обідів;

·     медичні препарати та матеріали: вугілля активоване, зеленка, йод, перекись водню, аміак, бинт, вата, марля, термометр, шпатель, етиловий спирт, лейкопластир,  рукавички нестерильні, жгут, бахіли, халати накидні;

·     проведена підписка на щомісячні науково-методичні журнали «Дошкільне виховання» та «Дошкільний навчальний заклад»;

·     замінено рубильник трьохфазовий на електричній підстанції, що забезпечує електроенергією ЗДО.

Від ТОВ ПК «Зоря Поділля», за сприянням депутата районної ради Манелюк Наталії Вікторівни було надано новорічні подарунки та представлено новорічну виставу аніматорами лялькового театру області «Про щенячого патруля Ская»; від директора ПП «Скарби Поділля», депутата районної ради Лебедя Юрія Івановича та приватного підприємця Лебідь Віти Анатоліївни було надано новорічні подарунки в кількості      35 шт. Приватний підприємець Сторожук Віктор Григорович надав 600 грн. допомоги для заміни зливного бачка в групі «Капітошка» та на інші потреби (термометр зовнішній, клей «Дракон», заточка ножів для електром’ясорубок тощо) та олії соняшникової -  4,5 л. За рахунок сільської ради (голова Керанчук Микола Григорович) здійснюється оплата за послуги інтернету ( цього року був встановлений новий роутер, більш потужніший та швидкісний), було придбано новорічну ялинку, замінено катрідж на принтері. Завдяки благодійній допомозі батьків вихованців (1872 грн. групи «Капітошка» (залишок 530 грн. для ремонтних робіт), 2400 грн. групи «Дзвіночок»  та 190 грн. відсотки від лялькових представлень  та з фотографування дітей (всього – 4992 грн.)  було придбано: набори іграшок для ігрових осередків, роздатковий матеріал для занять, демонстраційний матеріал для художньо-естетичної діяльності, стенд «Ми чергуємо», календар природи, ламінат, крейда, фольга, декоративні малюнки для прикрашення приміщень до свят, різнокольорові кульки, підставки для серветок, хлібниці для обідів, килимки до умивальників, ринвочки, тканина для штор (для прикрашення залу до свят), освіжувач повітря, фарба для заправки принтера, витрачено кошти для привозу шаф, стола письмового, куплено та замінено кран до умивальника в групі «Дзвіночок», планується прання килимів (дані про використанні кошти з товарними чекам та залишок коштів на 15.06.2018 р. залишаються в батьківських комітетах).  Сторож Маліцький Микола Федорович посприяв ремонту частини фундаменту приміщення закладу та встановленню додаткової хвіртки (750 грн.). Батько Гончак Кароліни поремонтував пилосос за власний рахунок, здійснював ремонт шаф та полиць в ЗДО, зливного бачка. Батько Грабового Назара допоміг прикріпити карніз в залу, батько Новачка Григорія замінив зливний бачок та допоміг розкопувати землю під ділянку для городини разом із батьком Овчаренка Андрійка, батько Дмитренко Вероніки допомагав прикріплювати стенди в групі, батько Захарчука Андрія замінив кран біля умивальника.

Крім цього, колектив (всі працівники) ЗДО ретельно готують внутрішні  приміщення, ігровий майданчик для прийому своїх вихованців в новому навчальному році. Так, саме працівниками закладу у групах та коридорах проводяться ремонтні роботи, прибирання, естетичне оформлення приміщень та загалом наведення порядку на території закладу. За чистотою в закладі слідкує прибиральник службових приміщень та машиніст з прання білизни Корсун О.М. Прибирання на території закладу постійно здійснює сторож Маліцький М.Ф. (підмітає по території закладу, косить траву, чистить сніг тощо).

Для працівників закладу створено всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

Мікроклімат в колективі можна визнати як гарний. Всі працівники почуваються комфортно. Створено всі умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Творча атмосфера у колективі відповідна.

Підводячи підсумки минулого навчального року, можна стверджувати, що вся робота в ЗДО велась на належному рівні: систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до вимог нормативних документів. Заклад дошкільної освіти «Веселка» набрав прекрасного вигляду завдяки спільним зусиллям багатьох людей, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку та комфорті. Недарма, епізод про наш заклад, який є одним із найкращих сільських закладів дошкільної освіти в нашому районі увійшов до ролика про Гайсинщину.

 Колектив закладу висловлює щиру подяку всім батькам, районній та сільській владі, спонсорам за активну участь в житті закладу.

 Але особливі слова подяки я хочу сказати всім працівникам нашого закладу за невтомну працю, терпіння, любов до малюків, щирість почуттів та відданість рідному садочку.

Проте, є труднощі, які необхідно вирішувати тільки спільними зусиллями, а саме: заміна вікон по приміщеннях ЗДО, розширення території закладу для прогулянок дітей, спорудження спортивного майданчика,  відновлення освітлення та навісу із заднього входу, ремонт прогулянкової доріжки, упорядкування квітників, розширення городу під городину, придбання шаф для побутової хімії по групах, тюлів з ламбрикенами в залу та спальні тощо.

Сподіваємось, що ми й надалі спільними зусиллями, бажанням, творчим підходом будемо успішно працювати над вирішенням найактуальніших проблем сучасності – виховання майбутніх громадян нашої держави.

Дякуємо Вам за створення затишку, комфорту для наших малят.

Дякую за увагу!