Сторінка вихователя групи

  

Вихователь Дмитренко Тетяна Григорівна

Помічник вихователя Гончак Олена Андріївна

Шановні батьки!

З 4 січня 2023 року ЗДО "Веселка" переходить на офлайн навчання.

Ласкаво просимо до нашого садка!

Додаткову інформацію шукайте у ваших групах Viber

 

Дистанційна форма роботи з дошкільнятами 

в 2022-2023 навчальному році

  

Шановні батьки,

вся необхідна інформація та матеріали щодо дистанційного навчання 

розташовані в груповому чаті у viber.

Ласкаво просимо до спільної праці. Завчасно всім щиро дякуємо.

Разом до ПЕРЕМОГИ!

 

 

2019-2020 навчальний рік

 

XІ тиждень

 Заходи

на час карантину

 25.05.2020-29.05.2020

Тема тижня «Здрастуй , літечко!»

П'ятниця 29 травня

Допоможитіть дитині виконати алікацію "Пташки в гніздечку"

Виконати завдання "Яке літо?"

Складаємо пазли "Літні канікули"

• зберегти та розрізати зображення, після чого 

викласти картинку відповідно до нумерації 

Правила безпечної поведінки влітку

Будьте обережні!

Дякуємо всім за терпіння та співпрацю! 

До нових зустрічей! Хай щастить!

Шановні батьки та дорогі діти,

бажаємо вам гарного та веселого літа!

 

Четвер 28 травня

Виконати руханку"Якщо щасливий ти"

https://youtu.be/LztCpT2bAas

Відгадайте загадки

Прочитайте  дітям казку "Про зникле літо"

Колись дуже давно у одному маленькому королівстві зникло літо. Весь час там було прохолодно та сіро і ніхто не міг дати на те ради. Просто так сталося, що одного року після весни не настало літа. І тривало це дуже багато років.

Птахи і метелики деякий час чекали на нього, але й вони не могли витримати такої тривалої прохолоди. Нічого їм не лишалося, як попрямувати до теплих країв. І дуже скоро серед гілок дерев, у небесній блакиті та серед весняних квітів не лишилося радісного співу. Тільки один маленький метелик не покинув королівства і лишився чекати на літо. Але воно все не поверталося, хоч король обіцяв винагороду всім охочим допомогти і кожного тижня збирав усіх своїх радників, але ніхто не міг запропонувати щось суттєве.

Тоді метелик вирішив сам повернути літо. Він дуже довго мандрував різними шляхами, котрими ходило й літо, та, власне, зустрітися їм так і не вдавалося. Та одного разу метелик вирішив трохи відпочити і сів на золотий колосок серед запашного поля пшениці та маків. Раптом він побачив маленьку квітку серед трав. Вона була схожою на маленьку хмаринку – пухнаста та така біла! Поруч із квіткою сиділо маленьке червоне сонечко.

Метелик дуже чемно привітався і запитав, що то таке дивовижне росте і комашка відповіла, що то – кульбаба – квітка сонця й літа. Метелик дуже зрадів і вирішив, що ця чарівна рослина поверне до його рідного королівства літо. Та він не наважувався зірвати те диво. Але коли він про це думав, піднявся вітерець і підняв у небо не лише метелика, а й крихітні хмаринки кульбабки. Звичайно, лише тільки пустий стебель зостався від чарівної квітки.

Метелик дуже засмутився, та сонечко втішило його й сказало, що з тих хмаринок-насінинок проростуть нові квіти. Тож метелику нічого не лишалось робити, як шукати ті дивовижні хмаринки. Він шукав їх серед пшеничного колосся, хмар дощу, кольорів веселки, зеленого листя, сонячних променів та яскравих зірок. Він назбирав дванадцять насінинок бо хотів, аби цілий рік було у королівстві літо.

Метелик повернувся до королівства, а з ним повернулося і літо. Звичайно, воно не тривало всі дванадцять місяців, але всі знали, що якщо будь-якого місяця (навіть у найхолодніший лютий!) посадити хоча б на підвіконні у горщику чарівне насіння, то неодмінно стане тепло і прийде літо.

Вибери речі, які ти одягаєш влітку

 

 

Середа 27 травня

Виконати руханку "Вверх-вниз".

https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

Виконати завдання "Літні квіти та грибочки"

  

Виготовити аплікацію "Квіти у моєму саду"

 

Вівторок 26 травня

Виконайтке музичну руханку

https://youtu.be/miwYnAlOf6c

Вивчити вірш про "Літо"

 

Розфарбувати малюнок "Літо"

Понеділок 25 травня

Шановні батьки, розкажіть дітям про пори року, а саме про літо

Дидактична гра "Літо - добре чи погано?"

 

X тиждень

 Заходи

на час карантину

 18.05.2020-22.05.2020

Тема тижня «Котик Мурчик збирає друзів»

 

П'ятниця 22 травня 

Виконайтке музичну руханку разом з нашим Котиком Мурчиком

https://www.youtube.com/watch?v=Cqph2sNIrmM

Перегляньте правила поведінки з котиками

Дидактична гра "Назви друзів котика" (свійських тварин)

Дидактична гра "Знайди тінь"

Дидактична гра «Нагодуй кішку»

А чи знаєте ви, чим живиться кішка? (Відповіді дітей). Кішки люблять м’ясо та рибу, молоко, але їдять і овочі теж. Їдять, навіть, траву, вона так і називається «котяча трава» і допомагає кішкам полікувати животик. Побачивши мишу, горобця або жука, кішки обережно наближаються, пригнувшись до землі і стрибають, щоб їх зловити.

 

 

Четвер 21 травня 

Наш Котик Мурчик знову завітав до нас в гості. Він просить, вас вивчити віршик про нього

Дидактична гра "Одягни україночку"

 

Аплікація "Вишиванка"

https://www.youtube.com/watch?v=GPI07c1OPSA

Допоможіть діткам виготовити аплікацію

Шановні батьки, надсилайте фото Ваших родин у вишиванках.

Ми  будемо дуже раді Вас бачити!

Середа 20 травня 

Продовжуємо тему про наших улюблених котиків 

Перегляньте мультик "Котик Мурчик"

https://www.youtube.com/watch?v=eQT-tX350WQ 

А  тепер прочитайте з дітками чистомовки

Ліплення Котика Мурчика

Шановні батьки, надсилайте фото дітей зі своїми роботами. Бажаємо успіхів!

 

 

Вівторок 19 травня

Пропоную закріпити геометричні фігури та кольори!

Дидактична гра «Знайди твари»

   Запитання

1. Хто сховався за кущем?

2. Хто ховається за деревом?

3. Хто сховався на дереві? 

Вивчіть вірш "Передумав" 

Понеділок 18 травня

Пропоную послухати веселу пісеньку "Доброго ранку"

https://youtu.be/azpbsgGF96o

Прочитайте дітям віршик "Котик"

Я маленький сірий котик,

Мама зве мене Муркотик,

А на вулиці хлоп’ята

Звуть мене Мурко-вусатий.

Всі зі мною люблять грати,

Коли вийду я із хати,

Мушу бігати, стрибати,

Спинку гнучно випинати.

А мені б лиш на віконці

Спать, де гріє ніжне сонце

Й жовтим зайчиком стрибає

По мені, а я – дрімаю…

(М.Скрипец)

А тепер прочитайте казочку "Котик та Півник"

     Були собі котик та півник. Котик було на скрипочці грає, а півник пісеньки співає. Котик було йде їсти добувати, а півник вдома сидить та хати глядить. То котик було, йдучи, наказує:

– Ти ж тут нікого не пускай, та й сам не виходь, хоч би хто й кликав.

– Добре, добре! – каже півник. Замкне хату та й сидить, аж поки котик повернеться.

Навідала півника лисиця та й надумала його підманути. Підійде під віконце, як котика нема дома, та й підмовляє:

– Півнику, півник, вигляни у віконце!

У мене золота пшениця, холодна водиця.

А півник їй:

– То-ток, то-ток, не велів коток!

Бачить лисиця, що так не бере, прийшла раз уночі, насипала півникові попід вікном пшениці, а сама засіла за кущем.

Пішов котик, а півник подивився у віконце, побачив розсипану пшеничку та й міркує:

— Швиденько поклюю, ніхто мене не побачить, то й котикові не скаже.

Тільки півник за поріг вийшов, а лиска за нього та й помчала.

А півник кричить:

— Котику-братику,

Несе мене лиска

За високі гори, за темні ліси.

Порятуй мене!

Котик поки почув, то вже й спізнився лиску доганяти. Вернувся додому та плаче, а потім узяв скрипку, писану торбу та й пішов до лисиччиної хатки. А в лисиці було чотири дочки та один син.

Зібралася стара лисиця на влови, а дітям наказала нікого не пускати, півника глядіти та окріп гріти, щоб ото вже, як повернеться, їжу варити. А котик підійшов під вікно та й почав грати й приспівувати:

Ой у лиски, в лиски новий двір

Та чотири дочки на вибір,

П'ятий синок ще й Пилипок.

Вийди, лисе, подивися:

Чи хороше граю!

От найстарша лисичівна не втерпіла та до менших:

– Ви тут посидьте, а я піду подивлюсь, що воно там так гарно грає?

Тільки вона вийшла, а котик її схопив та в писану торбу.

А сам знову грає:

Ой у лиски, в лиски новий двір

Та чотири дочки на вибір,

П'ятий синок ще й Пилипок.

Вийди, лисе, подивися:

Чи хороше граю!

Не втерпіла й друга лисичівна та й собі вийшла, а він і ту схопив та в писану торбу. Так усіх лисенят виманив.

А потім почепив торбу на сухій вербі, сам у хату, знайшов півника, розв’язав, взяли вони вдвох усю лисиччину страву поїли, горщика з окропом вивернули, а самі втекли додому. Та вже потім півник довіку слухав котика.

Запитання

1.Хто викрав Півника?

(Лисичка)

2. Що наказував Котик їсти Півникові?

(Калачі)

3. Ким були Котик і Півник?

(Друзі)

4. Що пекла Лисичка?

(Палянички)

5. На чому грав Котик?

(Бандурка)

6. За чим ходив Котик до лісу?

(Дрова)

Дидактична гра "Знайти тваринку"

Запитання

Хто зображений у верхньому правому кутку?

Хто - над дятлем?

Хто  - між лисицею та оленем?

Хто гуляє в лісі?

На цій картинці зображені дикі чи свійські тварини?

 А де ви бачите котика?

Котик свійська чи дика тваринка?

Які ще свійські тварини ви бачите на малюнку?

А які тварини є у вас вдома?

 Виготовлення аплікації "Котик"

 

 

IX тиждень

 Заходи

на час карантину

 12.05.2020-15.05.2020

Тема тижня «Нам цікавий світ комах»

П'ятниця 15 травня

Прочитайте дітям казку  "Хоробрий муравлик"



Зірвав вітер листок з дерева.
Листок востаннє покружляв у повітрі і впав у калюжу. Придивився я до нього, бачу — на ньому муравлик сидить. Завмер бідолаха з переляку після такого польоту.
Та ось трохи очуняв, став бігати по листочку. Підбіжить до краю, нахилить голівку, поведе вусиками,— вода! — і назад.
До іншого краю примчить — знову вода. Заметушився му-равлик: не може вибратись на тверду землю. І де вона поділась?
А вітер носить листок по калюжі, брижі, як хвилі, здіймає.
Наче на плоту по бурхливому морю, плаває по ній муравлик.
Раптом листок зіткнувся з іншим листочком. Зрадів муравлик, хутенько переповз на нього. А це такий же плавучий острів, як і його,— не видно берега. І теж погойдується на хвилях.
Я подумав собі:
«Ну ж бо, муравлику, не здавайся! Бачиш поруч трісочку? На ній — червоний жучок-козачок з дрібненькими цяточками на спині. Сидить, жде, коли його вітер до берега приб’є. Може, й ти такий хоробрий?»
Та, певно, не такий характер був у муравлика. Відпочив трохи і знов заметушився. Підпливе який листочок чи галузка яка — він до них, помацає, перевірить, чи не можна, бува, на берег перебратись.
Коли бачу: прибило-таки листок з муравликом до гілки, що одним кінцем лежала на -краю калюжі. Помацав її мурав-лик лапками, наче хотів перевірити, чи витримає, і обережно поповз по ній.
А коли вискочив на берег, навіть не озирнувся, так хутко побіг до своїх.
Тепер йому буде про що розповісти друзям. Либонь, не кожній мурасі доводиться плавати по морю на плоту, чи то пак по калюжі на листку.
А той жучок-козачок, що сидів на трісочці? Його незабаром теж прибило на хвилинку до рятівної гілки-місточка. Тільки він не зважився й ворухнутись. Дмухнув вітер, відігнав його тріску від містка. 
І знову жучок-козачок плаває по калюжі, все тремтить від страху.
 
Дидактична гра "Один - багато"
 
 
Вивчіть скоромовку
 
 
Пам'ятайте!
 

Четвер 14 травня

Шановні батьки,

для закріплення матеріалу про комахи запропонуйте дітям дидактичну гру "Знайди зайве"

Ліплення "Квіточка для бджілки"

Послухайте пісеньку "Метелик"

https://youtu.be/TIqIAsmBjF4

Середа 13 травня

Привітання

Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!»

Я всміхаюсь квіточці: «Хай вона росте!»

Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра!»

Друзям посміхаюся – зичу їм добра!

Весела Руханка

   https://youtu.be/xbu3uvmIT6c

Прочитайте дітям казку «Хто де живе»

Рожевий метелик прокинувся від ласкавого дотику сонячного променя. Він спав під теплим покривалом листка подорожника. Метелик озирнувся навколо і побачив, що вже настав ранок і на галявині вже кипіло життя: метелики весело пурхали над квітами, дзижчали бджоли, гули джмелі, літали мошки і важкі жуки. Рожевий метелик полетів до квітів, щоб поласувати солодким нектаром. На одному з квіток він побачив бджілку. Вона із задоволенням збирала нектар, а до її лапок причепився пухнастий пилок.

— Добрий ранок, Бджілко, — ввічливо сказав Рожевий метелик, — ти бачиш, до твоїх лапок причепився пухнастий пилок.

Добрий ранок! Метелику, — відгукнулася Бджілка, — так, так і повинно бути, адже я запилюю квіти, а не тільки ласую нектаром. Пригощайся й ти. А адже і ти теж допомагаєш запилювати квіти, — помітила Бджілка і полетіла до іншої квітки.

Метелик із задоволенням поласував нектаром і полетів далі. Тут пролетів джміль, який важко гудів.

— Привіт, Метелику, ти вже прокинувся?

— Так, сьогодні прекрасна погода, чи не правда?

— Чудова погода для збору нектару — погодився Джміль і полетів далі. Раптово він зник з поля зору Метелика і той закружляв навколо себе, шукаючи, куди ж подівся Джміль. І тут Він знову з’явився і полетів уздовж луки.

Придивившись, Метелик помітив в землі нору: виявляється, джмелі  живуть у норах.

Здивувавшись, Метелик полетів шукати бджолу. Він знайшов її вже, яка збиралася залишати квітучий луг.

— Можна запитати, Бджілко, де ти живеш?

— У вулику на пасіці. — весело відповіла Бджола. — А чому ти питаєш?

— Тому, що я бачив, як Джміль вилетів з нірки в землі.

— Правильно, Джмелі живуть у нірках, а ми у вуликах. — розсміялася Бджола і полетіла.

Тут повз Метелика пролетіла червона Божа корівка. Метелик хотів привітатися з нею, але не встигла, їх накрила якась тінь. Пролітавший повз птах хотів склювати Божу корівку, але потім передумав. Метелик же встиг сховатися під листочок.

— Ти бачила? — тремтячим голосом запитав він у Божої корівки. — Ми трохи не потрапили.

— Так, — погодилася Божа корівка, - тільки мої крильця червоного кольору, а це означає для птахів — неїстівне.

  І Сонечко полетіло далі.

Метелик сів перепочити на квітку конюшини і зверху побачив мурах, які кудись поспішали. Вони швидко, ланцюжком, бігли один за одним, деякі тягли сухі травинки і сухі соснові голки.

— Привіт, мурахи, куди ви так поспішаєте? — злетів до них Метелик.

— Додому, в свій мурашник, — відповіли мурахи, не зупиняючись, і помахавши до Метелика вільними лапками.

«Всі живуть у своїх будиночках, тільки у нас, у метеликів, немає будиночка» — сумно подумав Метелик і полетів грати з Метеликами.

 Дайте відповіді на запитання:

-          Де живе Джміль?

-          Де живе Бджілка?

-          Де живуть мурахи?       

 Вивчіть вірш Олени Пчілки "Метелик"

  

А тепер намалюйте метелика

Наші метелики-квіточки

Вівторок 12 травня 

Шановні батьки, попросіть дітей відгадати загадки про комах:

Хоч не олень – роги має,

І не птиця, а літає.

Чорний-чорний, а не крук,

Це малий, моторний ...

(Жук)

По травичці він стрибає

І сюркоче, і співає,

Заливається, як дзвоник,

Називають його ...

(Коник)

Прилетіла цокотуха,

Щось торочить понад вухом.

Всім набридла байка ця

Без початку і кінця.

(Муха)

 

Дидактичні ігри:

- "Знайди мою тінь"

 

- "Хто де живе?"

 

Про безпеку все знаємо

Індивідуальний план роботи

на час карантину

 04.05.2020-08.05.2020

VІІІ тиждень 

Тема тижня «Тиждень безпеки дитини»

ДАТА

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПРИМІТКА

04.05. 2020

1. Самоосвіта.

2. Ранкова руханка « Гусі потягусі».

3. «Гострі предмети» (відео).

4.Дидактична гра «Беспечні і небезпечні предмети».

 

 

Через групу батьків у Viber

 

05.05.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання статті «Правила пожежної безпеки для дітей».

2. Безпека в побуті.

3. Дидактична гра «Так чи ні».  

4.Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн - режимі

 

Через групу батьків у Viber

06.052020

1. Самоосвіта .

2.Читання вірша В.Багірової «З незнайомими людьми - обережний будь завжди». 

3. «Сам удома» (відео). 

4. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн – режимі.

 

Через групу батьків у Viber

07.05.2020

1. Самоосвіта.

2. «Ми маленькі пішоходи».

3. Світлофор (малювання).

4. Консультація для батьків: «Особиста беспека».

 

Через групу батьків у Viber

08.05.2020

1. Самоосвіта. «Природні явища»

2. Дидактична гра  «Стихійні лиха».

3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн – режимі.

Через групу батьків у Viber

 

 

Індивідуальний план роботи

на час карантину

 27.04.2020-30.04.2020

VІІ тиждень 

Тема тижня «Весна іде, красу несе»

ДАТА

ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПРИМІТКА

27.04. 2020

1.Самоосвіта. Вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber відео ліплення з пластиліну «Весняні квіти».

3. Музична руханка «Раз, два, три…»

4Робота з батьками. "Зміст життя не у словах, а у вчинках"

 

 

 

Через групу батьків у Viber

28.04.2020

1. Самоосвіта.

2. Весела руханка «Раз, два, три…»

3. Дидактична гра з математики "Геометричні фігури"

4. Консультація для батьків «Як доглядати за іграшками під час карантину».

5. Виготовлення атрибутів до рухливої гри «Сірий зайчик умивається».

 

  

Через групу батьків у Viber

 

29.04.2020

1.  Самоосвіта. Заняття з дітьми на час карантину.

3. Гра на розвиток уваги і моторики «Найти тінь мою», «Знайди цей будиночок».

4. Консультація для батьків «Граємо всюди».

 

Через групу батьків у Viber

30.04.2020

1. Самоосвіта.  Опрацювання статті «Екологічне виховання дошкільників». 

2.Елемент заняття з малювання " «Весняне дерево» (з використанням авторського художнього слова).

3. Веселі ігри вдома.

4.Дихальна гімнастика для дітей.

 

 

Через групу батьків у Viber

 

Часу дарма не гаємо, а завдання справно втілюємо

 

 

 Індивідуальний план роботи

на час карантину

 21.04.2020-24.04.2020

VІ тиждень 

Тема тижня «Моя планета земля»

День 21.04.2020р. 

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

- Надіслати у батьківський вайбер-чат пізнавальний мультфільм «Лунтик. День космонавтики» 488 c.

https://www.youtube.com/watch?v=iXVP3Dr0C3E&t=201s (рос.мовою)

- Намалювати малюнок «Моя планета-Земля» Фото малюнків надіслати у вайбер-чат.

 

3.

Ознайомитись із новинками Видавництв методичних посібників для вихователів

 

4.

Поповнити мікрометодкабінет групи дидактичними іграми.

  • «Космос у телескоп»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-kosmos-u-teleskop

  • «Космічна тінь»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-kosmichna-tin

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

День 22.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

 

2.

Надіслати у батьківський вайбер-чат відео майстер-клас створення ракети з паперу

https://www.youtube.com/watch?v=EUbh2Tsq8R8

 

3.

Поповнити мікрометодкабінет групи дидактичними іграми на тему «Космос»

  • «Зірочки»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-zirochky-dyferentsiatsiya-zvukiv-s-z

  • «День і ніч»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-den-nich

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

 День 23.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHO Всесвітня організація здоров’я)

 

2.

Розміщення у батьківській вайбер-групі посилання на відео Землі з Космосу для  дітей

https://www.youtube.com/watch?v=XCA2IgMZ_RU

 
 

Поповнити мікрометодкабінет групи та надіслати у батьківський вайбер-чат комплект розвиваючих ігор для дітей на космічну тематику.

 

До плану додаються

 

Створити збірку художнього слова до теми «Космос»

 

3.

Оновити дидактичну гру «Збери космонавта»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-zbery-kosmonavta

 

4.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

 День 24.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті  щодо подальшої роботи закладу дошкільної освіти.

 

2.

Розміщення у батьківській вайбер-групі посилання на відео Землі вночі для  дітей

https://www.youtube.com/watch?v=FG0fTKAqZ5g

 

3.

Створити настільний макет «Космос» https://anelok.in.ua/product/nastilnyj-maket-kosmos

 

4.

Приготування групи до прийому дітей.

 

Залюбки виконуємо всі завдання

На карантині ми не сумуємо!

 

Індивідуальний план роботи

на час карантину

 13.04.2020-17.04.2020

V тиждень 

«Великдень для дітей»

День 13.04.2020р.  

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Звертати увагу батьків на фейкові пости.

 

2.

Опрацювання цікавинок останніх номерів навчально-методичної преси та інтернет-видань.

 

3.

Надіслати у батьківський вайбер-чат загадки про Великдень для дітей

https://anelok.in.ua/product/avtorski-zahadky-pashy-yaskravi-dydaktychni-kartky-vidpovidi

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

День 14.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

Створити інтерактивну гру для дітей «Збери пасхальний кошик»

Додається до плану

3.

Надіслати інтерактивну гру «Збери пасхальний кошик» у батьківський вайбер-чат для дітей.

 

4.

Знайти та надіслати розмальовки для дітей до теми «Великдень» для роздруківки та роботи олівцями чи у програмі Пейнт.

Додаються до плану

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

День 15.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

 

2.

Систематизація матеріалів для створення лепбуку «Великдень»

https://anelok.in.ua/product/lepbuk-velykden

 

3.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на

відеоролик майстер-класу виготовлення пасхальної поробки (на вибір)

https://www.youtube.com/watch?v=EFD3UO-gocE&t=355s

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

День 16.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHO Всесвітня організація здоров’я)

 

2.

Продовжувати роботу по створенню лепбука «Великдень»

 

3.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на пізнавальний мультфільм для дітей «Мишки на Великдень пасочку місили»

https://www.youtube.com/watch?v=DU9qfomwHOs

 

4.

Надіслати у вайбер-чат комплект розвиваючих ігор для дітей на великодню тематику

додаються до плану

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

День 17.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

 

2.

Надіслати у батьківський вайбер-чат пісенний мультик «Великдень»

https://www.youtube.com/watch?v=4oB-W1rl4i0

 

3.

Організувати фотоконкурс «Моя пасочка» Фото дитини з пасочкою надсилати у вайбер-чат до 20.04.

 

4.

Поповнення мікрометодкабінету групи лепбуком «Великдень»

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

Індивідуальний план роботи

на час карантину

 06.04.2020-10.04.2020

ІV тиждень

«Гарні квіти на весні»

 

День 06.04.2020р.

Завдання

Відмітки про викона-ння

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція.

 

2.

Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л.Литвиненко

Безкоштовно

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

 

3.

Написання індивідуального плану роботи вихователя на другий період карантину 6.04-10.04.2020р.

 

4.

Надіслати батькам у viber-чат консультацію «Як організувати дозвілля дитини під час карантину»

Безкоштовно

https://www.facebook.com/groups/chomuchki/permalink/680977875981152/

 

5.

Поповнити мікрометодкабінет групи дидактичною грою «Тіньові добирайки. Птахи»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-tin-ovi-dobyrayky-ptakhy

 

 

День 07.04.2020р.

Завдання

Відмітки про викона-ння

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

Привітати з Благовіщенням!

 

2.

Поради батькам «Як розважити дітей під час вимушеного карантину?»

Безкоштовно

https://www.facebook.com/groups/chomuchki/permalink/680885639323709/

 

3.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на відеоролик для дітей «Шпак та дятел»

https://www.youtube.com/watch?v=iQb4lqBc89g

(Наголосити батькам, щоб пояснили дітям слово «сук»)

 

4.

Вивчити з дітьми вірш Г.Бойка «А ми шпаківню будували»

Сторінка додаєть-ся

5.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

6.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

 

День 08.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

Надіслати у батьківський Viber-чат  Пальчикову гру для дітей  «Голубочки» (дітям повторити на ліву і праву руку)

https://www.youtube.com/watch?v=oi3pfLoajJw

 

3.

Творча робота дітей під наглядом батьків «Пташка» (аплікація чи малювання на вибір)

Заготовки до творчої роботи додаються

4.

Поповнити мікрометодкабінет групи математичною грою «Пташенята у гнізді»

https://anelok.in.ua/product/matematychna-hra-ptasheniata-u-hnizdi

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

 

День 09.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHO Всесвітня організація здоров’я)

 

2.

Надіслати у батьківський Viber-чат інтерактивну гру для дітей «Впізнай по звуку. Дикі птахи»

https://anelok.in.ua/product/interaktyvna-hra-vpiznaj-po-zvuku-dyki-ptahy

 

3.

Запропонувати батькам взяти участь у  спільній творчій кулінарній роботі з дітьми «Страва у вигляді птаха»

Приготувати чи викласти страву у вигляді птаха. Долучити до роботи дітей.

Фото страв надсилати у вайбер-чат.

 

4.

Створити скарбничку художнього слова про птахів (використати інтернет-ресурс)

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 
     

 

День 10.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Слідкувати за інформаційною чистотою дописів Viber-чату.

 

2.

Надіслати батьківський  Viber-чат відеоролик зарядки для дітей.

https://www.youtube.com/watch?v=GcDbOAtOfnM

 
 

Опублікувати у батьківському Viber-чаті статтю «Важливі аспекти виховання» (актуально в умовах карантину)

 https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/488/

 

3.

Поповнити мікрометодкабінет групи дидактичною грою «Знайди пташку»

https://anelok.in.ua/product/dydaktychna-hra-znajdy-ptashku

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

5.

Самоосвіта чи свої творчі доробки

 

 

Шановні батьки дошкільнят групи "Капітошка"!

Пропонуємо Вам попрацювати з дітьми   за даними посиланнями.

Бажаємо успіхів!

      Виготови аплікацію ""Веселка"

Індивідуальний план роботи 

на час карантину 16.03.2020-03.04.2020
 

ІІІ тиждень "Ми всі такі різні"

30.03-03.04.2020

День 30.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Видаляти фейкові пости.

 

2.

Самоосвіта. Опрацювання цікавинок останніх номерів навчально-методичної преси.

 

3.

Оновити картотеку « Дитина у світі культури» переліком нових дидактичних ігор.

 

4.

Створити дидактичну гру з образотворчого мистецтва «Фарби весни»

 

День 31.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

Консультація для батьків «Діти на карантині: 10 ідей, чим зайняти дитину вдома»

https://ua.112.ua/mnenie/dity-na-karantyni-10-idei-chym-zainiaty-dytynu-vdoma-528806.html

 

3.

Фотосент для емоційного позитивного зарядження «Сміхохо» (розміщення батьками у Viber-чаті смішної фотографії дитини)

 

4.

Оновити картотеку« Гра дитини» переліком нових дидактичних ігор.

 

5.

Самоосвіта

 

День 01.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

 

2.

Консультація для батьків «Чим зайнятися з дітьми під час карантину: топ 5 веселих розваг»

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

 

3.

Оновити каталог мікрометод кабінету групи (всі розділи)

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

5.

Самоосвіта

 

День 02.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHO Всесвітня організація здоров’я)

 

2.

Створити дидактичні ігри на тему «Великдень» за розділом БКУ «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

1.     Курочка -насідка

2.     Четвертий зайвий

3.     Пасхальна рахівничка

4.     Великодній кошик

 

3.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на пізнавальний мультфільм для дітей.

1.     Уроки природи тітоньки Сови.Квітень

https://youtu.be/3OxW-SXgBgQ

 

4.

Самоосвіта

 

День 03.04.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО  щодо подальшої роботи закладу дошкільної освіти.

 

2.

Санітарна обробка іграшок та приготування групи до прийому дітей.

 

3.

Оновлення роздаткового матеріалу у куточок природи.

 

4.

Оновлення позначок на вазони кімнатних рослин. Догляд за ними.

 

 

ІІ тиждень "У люстерко подивлюся, сам собі я посміхнуся"

23.03-27.03.2020

День 23.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Видаляти фейкові пости.

 

2.

Самоосвіта. Опрацювання цікавинок останніх номерів навчально-методичної преси.

 

3.

Оновити картотеку« Дитина у соціумі» переліком нових дидактичних ігор.

 

4.

Надіслати батькам посилання на мультфільм для перегляду дітей про весну.

«Капітошка»

https://www.youtube.com/watch?v=EGzTvRQLtYU

 

5.

 

 

День 24.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

Організація спільної праці батьків та дітей «Мій кулінарний шедевр». Фото страви виставити у Viber-чаті.

 

3.

Створення консультації «Як зміцнити імунітет дитини навесні?» (поради весняного харчування)

 

4.

Оновити картотеку« Особистість дитини» переліком нових дидактичних ігор.

 

5.

Створити/оновити валеологічну гру  про продукти харчування «Їстівне-неїстівне»

 

День 25.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату.

 

2.

Поради батькам «Організація режиму дня вдома в умовах карантину»

 

3.

Надіслати батькам посилання на аудіо казку для дітей «Зайчик і весна»

https://kolobok.ua/audioskazki/813479-vesnjani-kazki-zajchik-i-vesna-audiokazka

 

4.

Урізноманітнити набори роздаткових матеріалів на тему «Весна»

 

 

5.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

6.

Самоосвіта

 

День 26.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHOВсесвітня організація здоров’я)

 

2.

Консультація для батьків «50 обов'язкових завдань для дошкільника на карантин»

http://osvita.ua/school/63379/

 

3.

Створити мовленнєву дидактичну гру на розвиток зв’язного мовлення «Весна»

 

4.

Оновити картотеку« Дитина у природному довкіллі» переліком нових дидактичних ігор.

 

5.

Самоосвіта

 

День 27.03.2020р.

 

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Слідкувати за інформаційною чистотою дописів Viber-чату.

 

2.

Написання перспективного планування навчально-виховної роботи на квітень.

 

3.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на пізнавальні мультфільми для дітей.

1.     Свинка Пеппа.Весна

https://youtu.be/SiPPG2trM_k 

2.     Лунтик та його друзі. Квітка

https://youtu.be/MFNHRiNtaMs 

 

4.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

 

 

 І тиждень "Взаємини в родині"

16.03-20.03.2020

День 16.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Написання індивідуального плану роботи  вихователя на час карантину

 

2.

Організаційна робота з батьками у режимі онлайн:

-      аналіз доступу всіх батьків дошкільної групи до Viber-чату;

-      додавання відсутніх батьків (за можливості останніх);

-      сприяти інформуванню батьків щодо профілактики коронавірусу із достовірних джерел WHO (Всесвітня організація здоровֹ’я) через  Viber-чат, сайт ЗДО тощо;

-      слідкувати, видаляти фейкові пости, вгамування паніки серед батьків;

-      зорієнтувати батьків щодо подальшої співпраці у дистанційному режимі.

 

3.

Упорядкування ділової документації групи

(журнал, табель і т.д.)

 

4.

Самоосвіта

 

День 17.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО  «Коронавірус: симптоми, профілактика».  Наголосити на важливості перебування вдома.

 

2.

Організація конкурсу малюнків дітей та батьків «Весна-красна» +фотозвіт у Viber-чат до 20.03.2020 р.

 

3.

Самоосвіта. Опрацювати книгу В. О. Сухомлинського «Сто порад учителеві» (для подальшого створення рекомендацій батькам).

 

4.

Створити медальки для нагородження учасників конкурсу малюнків дітей та батьків «Весна-красна»

 

5.

Перевірити актуальність відомостей про батьків вихованців, у разі необхідності оновити.

 

День 18.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Видаляти фейкові пости.

 

2.

Підготувати пам’ятку для батьків «Як зробити дитину слухняною легко?» (Уроки виховання»)

 

3.

Надіслати батькам посилання на мультфільми для перегляду дітей про весну.

1.     Пригоди Каю. Привіт, весно!

https://youtu.be/ieFSGv9DTo0

2.     Пригоди Лунтика. Весна

https://youtu.be/EgXqWqPZfiQ

 

4.

Створити багатофункціональну мовленнєву гру «Мовленнєві квіти»

Освітня лінія «Мовлення дитини»

 

5.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками

 

6.

Самоосвіта

 

День 19.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу.  Нагадування про часте миття рук (не менше 30 секунд).

 

2.

Самоосвіта. Перегляд вебінару  «Дистанційна робота педагогів в умовах карантину у запитаннях та відповідях» від МОН

https://www.auc.org.ua/novyna/dystanciyna-robota-pedagogiv-v-umovah-karantynu-u-zapytannyah-ta-vidpovidyah

 

3.

Надіслати батькам весняні загадки для дітей (Журнал «Скарбничка вихователя. Березневе диво» 15 сторінка)

 

4.

Оновити ігри на колірне сприйняття «Посади метелика на квітку» та «Бедрики і квіти»

Освітня лінія «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»

 

5.

Оновити картотеку  «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» переліком нових дидактичних ігор.

 

День 20.03.2020р.

Завдання

Відмітки про виконання

1.

Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті, сайті ЗДО щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Слідкувати за інформаційною чистотою дописів Viber-чату.

 

2.

Виставка малюнків дітей та батьків «Весна» у Viber-чаті (розміщення фотографій малюнків батьками). Оголошення подяки учасникам конкурсу. Медальками по завершенню карантину.

 

3.

Створення багатофункціональної мовленнєвої гри «Віконечко. Весна»

 

4.

Оновити картотеку« Мовлення дитини» переліком нових дидактичних ігор.

 

5.

Опублікувати у Viber-чаті  пам’ятку «Золоті правила для батьків» (Журнал «Скарбничка вихователя №3» с.26-27)

 

6.

Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками